ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Declarat culpable el parricida confés de l’assassinat del seu fill d’11 anys a Sueca per provocar «el major dolor» a la mare

El veredicte ha estat dictaminat per unanimitat del jurat popular
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 16, 2024
142 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

L’home que va confessar haver matat al seu fill d’11 anys en el seu habitatge a Sueca per fer mal a la mare ha sigut declarat culpable. Així ho ha determinat el veredicte del jurat popular que ha pres la decisió per unanimitat i el considera responsable d’haver-li clavat «brutal i repetidament» un ganivet de manera inesperada per al xiquet, qui mancava de tota possibilitat de defensa.

D’aquesta manera, consideren provat que, amb aquesta acció, que va ocórrer el 3 d’abril de 2022, el parricida va buscar no sols la mort del fill comú amb la seua exmuller sinó, a més, causar amb això «el major dolor psíquic possible» a la mare, a la qual efectivament va provocar greus lesions psíquiques que hui dia segueixen pendents de curació.

Els membres del jurat, que van començar aquest dilluns passades la 12.00 a deliberar, han donat a conéixer en la vesprada d’aquest dimarts el veredicte amb el qual finalitza el judici per aquesta causa que s’ha celebrat en l’Audiència Provincial de València. Ara serà el tribunal de la secció quarta el que li fixe la pena.

Durant la vista, l’home va reconéixer haver matat al menor després d’agarrar-li del coll: «Li vaig clavar el ganivet diverses vegades», va dir, al mateix temps que va assegurar que l’assassinat no s’hauria produït si la seua exparella haguera frenat els tràmits de divorci. També va arribar a confessar que va permetre al menor agafar el telèfon mòbil a la seua mare mentre li acoltellava i que eixe dia anava embriac.

El succés va tindre lloc el 3 d’abril de 2022 en l’habitatge familiar situat a Sueca, mesos després que l’acusat, de 47 anys, s’haguera divorciat de la seua dona i s’haguera acordat la custòdia compartida del menor -xiquet molt desitjat després de tres inseminacions artificials i que va complir els onze dos dies abans del crim- després de 17 anys de matrimoni.

Eixe dia, diumenge, l’acusat va matar al seu fill, d’11 anys acabats de complir, acoltellant-li repetida i profundament amb dos ganivets de cuina en el coll, cara, tors i cap. L’assassinat es va produir després d’una discussió. En un moment donat, l’acusat li va dir al seu fill ‘ Vaig a per tu!’, amb el que el menor va enviar un missatge de WhatsApp a la seua mare dient-li que si podia anar per ell.

La mare va intentar posar-se en contacte telefònic amb ell sense obtindre resposta fins que l’acusat va permetre que el seu fill agafara el mòbil. La seua mare només va poder sentir com el seu fill la cridava amb un crit esquinçador: ‘mamaaaaaaaaà’ i es va tallar la comunicació.

Tags: Sueca

Lo + leído

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

El programa Viles en Flor, impulsado por la Fundación Asfplant (Asociación Profesional de Flores, Plantas…

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

La autopsia preliminar practicada al cadáver carbonizado encontrado este miércoles en un paraje de Oliva…

Alcoi provarà l’enviament de medicaments amb drons en entorns muntanyosos

L’Ajuntament d’Alcoi ha posat en marxa el procés d’adquisició de quatre drons d’última generació amb…

Otras noticias

Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
SuecafotoAbulaila13
AgronewsLa Ribera Baixa

Mompó presenta en Sueca las ayudas para el reaprovechamiento de paja de arroz

Por Redacción ComarcalCV
Foto2
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Desarticulado un laboratorio de adulteración de cocaína y dos puntos venta en Silla y Picassent

Por Redacción ComarcalCV
31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
1BonoscomercDANAfotoAbulaila17
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Los bonos comercio de la Diputación generarán 10 millones de euros en 26 municipios afectados por la Dana

Por Redacción ComarcalCV
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?