ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Declarat culpable el parricida confés de l’assassinat del seu fill d’11 anys a Sueca per provocar «el major dolor» a la mare

El veredicte ha estat dictaminat per unanimitat del jurat popular
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 16, 2024
218 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

L’home que va confessar haver matat al seu fill d’11 anys en el seu habitatge a Sueca per fer mal a la mare ha sigut declarat culpable. Així ho ha determinat el veredicte del jurat popular que ha pres la decisió per unanimitat i el considera responsable d’haver-li clavat «brutal i repetidament» un ganivet de manera inesperada per al xiquet, qui mancava de tota possibilitat de defensa.

D’aquesta manera, consideren provat que, amb aquesta acció, que va ocórrer el 3 d’abril de 2022, el parricida va buscar no sols la mort del fill comú amb la seua exmuller sinó, a més, causar amb això «el major dolor psíquic possible» a la mare, a la qual efectivament va provocar greus lesions psíquiques que hui dia segueixen pendents de curació.

Els membres del jurat, que van començar aquest dilluns passades la 12.00 a deliberar, han donat a conéixer en la vesprada d’aquest dimarts el veredicte amb el qual finalitza el judici per aquesta causa que s’ha celebrat en l’Audiència Provincial de València. Ara serà el tribunal de la secció quarta el que li fixe la pena.

Durant la vista, l’home va reconéixer haver matat al menor després d’agarrar-li del coll: «Li vaig clavar el ganivet diverses vegades», va dir, al mateix temps que va assegurar que l’assassinat no s’hauria produït si la seua exparella haguera frenat els tràmits de divorci. També va arribar a confessar que va permetre al menor agafar el telèfon mòbil a la seua mare mentre li acoltellava i que eixe dia anava embriac.

El succés va tindre lloc el 3 d’abril de 2022 en l’habitatge familiar situat a Sueca, mesos després que l’acusat, de 47 anys, s’haguera divorciat de la seua dona i s’haguera acordat la custòdia compartida del menor -xiquet molt desitjat després de tres inseminacions artificials i que va complir els onze dos dies abans del crim- després de 17 anys de matrimoni.

Eixe dia, diumenge, l’acusat va matar al seu fill, d’11 anys acabats de complir, acoltellant-li repetida i profundament amb dos ganivets de cuina en el coll, cara, tors i cap. L’assassinat es va produir després d’una discussió. En un moment donat, l’acusat li va dir al seu fill ‘ Vaig a per tu!’, amb el que el menor va enviar un missatge de WhatsApp a la seua mare dient-li que si podia anar per ell.

La mare va intentar posar-se en contacte telefònic amb ell sense obtindre resposta fins que l’acusat va permetre que el seu fill agafara el mòbil. La seua mare només va poder sentir com el seu fill la cridava amb un crit esquinçador: ‘mamaaaaaaaaà’ i es va tallar la comunicació.

Tags: admin Sueca

Lo + leído

El alcalde de Finestrat, Pérez Llorca, nuevo president de la Generalitat gracias al apoyo de Vox

El hasta ahora portavoz del grupo popular en Les Corts y alcalde de Finestrat, Juan…

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Xàtiva celebrarà els dies 28 i 29 de novembre la primera edició de ‘Lletres Dissidents’,…

La Diputación invierte 1,6 millones en mejorar el polideportivo de Meliana

La Diputación de València ha aprobado una inversión de 1,6 millones de euros destinada a…

Otras noticias

Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Se enfrenta a 6 años de prisión por increpar y amenazar a un facultativo en el Centro de Salud de Cullera

Por Javier
FotodeFamilia
La Ribera Baixa

Cullera clausura la XXII Mostra de Teatre con protagonismo de Antagonista Teatro

Por Redacción ComarcalCV
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Condenado a seis año y medio por robo violento y tentativa de homicidio en Sueca

Por Javier
Carlos Mazón durante su comparecencia oficial el aniversario de la dana.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

Por Toni Cuquerella
592 cullera panoramica lletres
La Ribera Baixa

El Gobierno de España invierte casi 22 millones en Cullera para su reconstrucción

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del visor web InfoDANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno lanza un visor web para el seguimiento ciudadano de cómo se invierten los fondos de reconstrucción tras la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?