ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Conselleria invertirà més de 650.000 € a Sueca per condicionar i optimitzar els recursos del Centre de Salut

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 28, 2022
71 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

el Centre de Salut de Sueca actualment atén unes 35.000 persones i comptarà amb 18 especialitats mèdiques

La secretària autonòmica d’Eficiència i Tecnologia Sanitària, Concha Andrés, ha visitat aquest dilluns el Centre de Salut Integrat de Sueca per a informar sobre la seua pròxima reordenació i la dotació de nous serveis i infraestructures que millorarà l’atenció a la ciutadania de Sueca i la comarca.

La representant de la Conselleria de Sanitat ha estat acompanyada per l’alcade de Sueca, Dimas Vázquez; junt a una gran representació de la corporació municipal. Del Departament de Salut de la Ribera, han acudit la seua gerent, Liliana Fuster; el director de Gestió Econòmica, José Antonio Conesa; el director mèdic d’Atenció Primària, José Manuel Soler; el director d’Infermeria, Xavier Teodoro; el director d’Infermeria d’Atenció Primària, Carlos Herrero; així com el director d’Infermeria del Centre de Salut de Sueca, José Pascual Ribera.

En la seua visita a les instal·lacions, la secretària autonòmica ha manifestat la intenció del govern valencià d’acostar la sanitat a la ciutadania, enfortint el sistema sanitari i hospitalari, la qual cosa implica prendre mesures com les que es duran a terme a Sueca. “Dins del Pla Crèixer +, procedirem a reorganitzar estes instal·lacions. L’edifici compta amb suficient espai que serà reordenat per a millorar en la mesura del possible l’atenció als pacients. Està previst desplaçar l’àrea de rehabilitació a la planta baixa per a facilitar l’accés, i dotar-la amb el millor equipament, i habilitar en eixa planta quatre noves consultes i un xicotet quiròfan per a cirurgia menor ambulatòria, evitant així els desplaçaments de la ciutadania a l’hospital”, ha explicat Concha Andrés.

La responsable autonòmica també ha assenyalat que el Centre de Salut de Sueca, que actualment atén unes 35.000 persones, comptarà amb 18 especialitats mèdiques. La inversió aproximada del projecte, que en estos moments es troba en fase d’informació del projecte bàsic, superarà els 650.000 euros que, “sumats a la resta d’inversions que s’han realitzat en els últims dos anys en este centre, aconseguirà la xifra d’un milió d’euros en els últims tres anys. A més, està prevista l’adquisició de nou equipament (ecògrafs, retinògrafs, i altres per a l’especialitat de dermatologia)”.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha mostrat la seua satisfacció perquè, en breu, este projecte en el qual ha posat tant d’interés, serà una realitat a Sueca. “Des de l’inici de la pandèmia, vam mantindre un contacte continu amb la Conselleria referent a la necessitat d’augmentar les infraestructures hospitalàries i la possibilitat de construir un nou hospital a la nostra ciutat, capital de la Ribera Baixa. Des de l’Ajuntament anàvem a posar totes les facilitats al nostre abast perquè així fora, però des de la Conselleria ens van respondre que,

a mitjà termini, esta possibilitat no es contemplava. El que sí que es contemplava era que Sueca estiguera inclosa dins del Pla Crèixer + per a millorar i potenciar les infraestructures del nostre Centre de Salut, un projecte que venim sol·licitant des de l’inici de la legislatura a fi d’optimitzar recursos i oferir una atenció sanitària més completa per a la nostra ciutadania”.

L’alcalde ha mostrat la seua satisfacció perquè, gràcies a este projecte, s’evitaran molts desplaçaments a l’hospital. “Aprofitant també la visita de hui, i sent conscient de la necessitat d’este servei a Sueca en ser molt demandat, els he plantejat la possibilitat d’oferir en el nostre Centre de Salut una Unitat de Diagnòstic per a la realització de mamografies; petició que han vist molt factible, tant la secretària autonòmica com la gerent del Departament de Salut, i que se sumaria a la dotació de les quatre consultes més que aconseguirem amb esta ampliació d’infraestructures plantejada hui mateix”.

Finalment, l’alcalde ha agraït el treball conjunt amb els responsables del Centre de Salut, el qual “ha provocat esta inversió tan important a la nostra ciutat per part de la Conselleria”.

Tags: Sueca

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
RohEmirEzwan
La Ribera Baixa

Festival Internacional de Cine de Merda de Sueca: una cita inevitable para los amantes del cine trash

Por Redacción ComarcalCV
Costa
La Ribera Baixa

Cullera destaca con un 96% de ocupación hotelera durante el puente de agosto

Por Redacción ComarcalCV
platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?