ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Les sales del Serrano de Gandia s’omplin d’òpera, teatre, dansa i cinema

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 11, 2022
269 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor de cultura, Nahuel González, ha presentat junt amb el director del Teatre Serrano i programador cultural, Joan Fuster, les obres que es representaran durant el primer trimestre d’enguany al Serrano. Òpera, teatre, dansa i cinema seran els protagonistes de la programació que s’iniciarà el 15 de gener amb «La panadera» i acabarà amb «Los secuestradores del Lago Chiemsee» el 25 de març.

Segons ha expressat el regidor de Cultura, el Teatre Serrano s’ha constituït com un espai segur que ha continuat amb la seua activitat malgrat la pandèmia de la COVID-19. «L’Ajuntament de Gandia, amb el suport de la resta de formacions polítiques, ha decidit mantindre la programació cultural en aquests temps difícils que estem vivint perquè és necessària i segura per a la societat», ha afegit. És per això, que es presenten per a aquest primer trimestre de 2022 una varietat de produccions que tenen com a objectiu que la ciutadania es se senta identificada amb la programació.

Segons informen fonts municipals, companyies valencianes, estatals i, sobretot, la participació d’artistes de la ciutat de Gandia formen part de la varietat d’obres –algunes subvencionades pel Pla Platea (Programa Estatal de Circulació d’Espectacles d’Arts Escèniques en Espais de les Entitats Locals) o amb el suport de la Conselleria de Cultura– que ompliran l’escenari del Serrano. «Estic molt content de poder iniciar en el teatre eixe suport als artistes locals que venen reivindicant des de l’inici de la pandèmia com a imprescindible», ha destacat González.

Entre algunes de les representacions anunciades, destaca l’espectacle «Around the world» –subvencionat pel Pla Platea– que connecta la dansa amb l’art urbà i el grafiti, dos elements identificatius de Gandia. A més, l’11 de març torna l’òpera al Serrano amb «Nabucco» de la companyia Opera 2001 que ja va representar «Carmen» el passat 29 d’octubre. «Opera 2001 permet que l’òpera arribe a teatres com el nostre, ja que normalment requereix de grans produccions i de grans escenaris i si no fora per companyies com aquesta no podríem tindre òpera a Gandia», ha destacat Fuster.

Com a novetat enguany, tal com ha explicat el director del Teatre Serrano, s’enceta la programació teatral en la Sala B amb l’espectacle «Vers & Roll» el 18 de febrer a les 20.00 h. «Intentarem que tinga una continuïtat per tal de que la Sala B tinga el protagonisme dels espectacles alternatius», ha agregat. D’aquesta manera, en el segon trimestre es pretén incloure a grups de teatre amateurs de la ciutat dins de la programació oficial del Serrano amb el fi de dignificar un treball que ja porta un temps reivindicant-se a través de Cultura als Barris.

Les entrades per a tots els esdeveniments del Serrano ja es poden adquirir al web instanticket.es o a la Casa de la Cultura i el preu oscil·la entre els 10 i els 30 euros depenent de cada espectacle. El regidor de Cultura ha recomanat especialment la compra de les entrades per l’òpera «Nabucco», ja que es poden esgotar ràpidament al tractar-se d’un dels al·licients més importants de la programació teatral.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Serra

Lo + leído

Juzgan al autor de tres robos en una noche en Bonrepòs, Almàssera y Tavernes Blanques

Un hombre se enfrenta a una petición de cuatro años de prisión por un delito…

La Guardia Civil interviene cocaína y dinero en efectivo en una operación contra el tráfico de drogas en Carcaixent

La Guardia Civil ha detenido a un hombre en Carcaixent como presunto autor de un…

Segundo día de búsqueda en Requena con drones y helicóptero para encontrar a un hombre desaparecido

El Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia continúa por segundo día consecutivo colaborando en la…

Otras noticias

20260316OpHoliosencia01
ComarcalL'Horta Nord

Tres detenidos en Paterna acusados de asesinato y pertenencia a grupo criminal

Por Pau Gómez
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalRequena - Utiel

¿Cómo son las casas industrializadas que Utiel construye para las víctimas de la dana?

Por Toni Cuquerella
Jornada celebrada por la CHJ.
ComarcalComunitat ValencianaL' Horta Sud

La CHJ amplía el mapa de zonas inundables tras el impacto de la dana: estos son los 70km nuevos de alto riesgo

Por Toni Cuquerella
Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?