ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Unión Municipalista organitza la seua estructura a la província de València en un acte a Requena

La diputada provincial Natalia Enguix (Ens Uneix) serà la coordinadora de la confederació departits locals
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 13, 2024
123 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
4393 union municipalista requena

La confederació de partits locals Unión Municipalista ha organitzat la seua estructura a la província de València en una trobada celebrada aquest cap de setmana a Requena al qual han assistit un centenar de càrrecs públics de partits i agrupacions d’electors. L’objectiu de la reunió era acordar el comité provincial i de cadascun dels comités dels partits judicials de la província, així com establir línies de treball i estratègiques per als pròxims anys fins a les eleccions locals i autonòmiques de maig del 2027.

Com a resultat ha sigut nomenada coordinadora de la província de València la vicepresidenta de la Diputació de València i primera tinenta d’alcalde de l’Ajuntament d’Ontinyent per Ens Uneix, Natalia Enguix. La diputada és la que ostenta el càrrec de major responsabilitat d’entre tots els partits locals a la província, era proposada per al càrrec tant per David García, president Nacional d’Unión Municipalista i alcalde de Nules, com per l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez.

En la seua intervenció en l’acte, per al qual rebia el suport unànime dels presents, Enguix destacava «la proximitat dels partits municipalistes a la ciutadania, la capacitat que tenim d’escoltar les persones”, destacant la porta que obri el treball des de la Unió Municipalista “per a poder canviar les coses també des de les grans institucions”.

Per la seua part Jorge Rodríguez assenyalava que “als grans partits això els vindrà molt malament, els preocupa, i això és perquè estem removent els fonaments del sistema per a crear una cosa nova. Coneixem els errors d’altres organitzacions i podem evitar-los. I en eixe camí no estarem sols, perquè cadascun podem tindre la nostra pròpia entitat en cada municipi, però units en la diversitat podrem avançar de la mà”.

El President Nacional de la Unió Municipalista, David García, posava en relleu “el potencial del que estem generant. Crec que aquest és el projecte polític mes ambiciós de la història de la democràcia a Espanya, un projecte al marge de blocs ideològics, sense entrar en enfrontaments, sense lideratges nacionals sinó microlideratges des de la base, i amb un suport electoral ja garantit. Perquè en vots, els municipalistes som a la Comunitat Valenciana i a Espanya la tercera força política”, remarcava.

En la trobada la Unión Municipalista també s’han conformat els comités en els diferents partits judicials de la província, importants perquè són les demarcacions a través de les quals es nomenen els diputats i diputades provincials. En el cas del d’Ontinyent, estarà com a representant Jordi Vila, alcalde del Palomar per Ens Uneix; al qual se sumaran altres càrrecs públics de Ens Uneix als Ajuntaments d’Albaida, Atzeneta d’Albaida, Beniatjar, Benissoda, Bufali i Ontinyent, així com representants de Ens Uneix a Aielo de Malferit. En el veí partit judicial de Xàtiva es troben Toño Carratalá, alcalde d’Alberic per CA; José Francés del partit SU+ de Canals; i Leonor Juan, d’Énguera per PLOCE. Alguns d’ells formaran part del comité provincial de València que es donarà a conéixer amb detall en les pròximes setmanes, després de la seua primera reunió.

A més s’està tramitant l’adhesió d’altres partits de la província de València amb representació institucional com és el cas de la Font de la Figuera (PFONT), que una vegada integrades se sumaran als diferents equips dels seus respectius partits judicials. De moment es compta ja amb estructura en el 100% dels partits judicials i ara l’objectiu de cada equip serà el de sumar a la resta de grups de la seua zona i, a més, treballar per a generar candidatures independents en aquells pobles i ciutats en els quals no existisquen en l’actualitat de cara a les eleccions del 2027.

Aquestes reunions de caràcter provincial se celebraran també a Alacant (25 de maig) i Castelló (31 de maig). Una vegada es conformen els tres comités provincials tindrà lloc una reunió durant el mes de juny per a la posada en marxa del comité autonòmic d’Unió Municipalista en la Comunitat Valenciana.

Tags: Requena

Lo + leído

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer ha recurrido ante el Tribunal Supremo la sentencia dictada…

Vila-real no celebrarà cap acte oficial pel 9 d’Octubre un any després de voler institucionalitzar-lo

La Junta de Portaveus de Vila-real, amb representants dels quatre partits amb presència a l’Ajuntament…

Abierto València cierra su XIII edición con récord de participación y un guiño solidario al territorio

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunitat Valenciana (LAVAC) ha clausurado con…

Otras noticias

Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
Marina Garcés i Antonio Monegal.
ComarcalLa Safor

Marina Garcés i Antonio Monegal conviden en ‘Gandia Pensa’ a un «diàleg col·lectiu» i «pensar junts en temps de guerra i violència»

Por Toni Cuquerella
6604 requena municipio
Comarcal

Condenado a 11 años y medio de prisión el hombre que realizó cuatro atracos con una escopeta en zonas rurales de Requena

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?