ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Ajuntament de la Pobla del Duc compra els terrenys per a la construcció de la futura Residència i Centre de dia

Els terrenys s’han adquirit amb una inversió de 95.000 euros, i ha estat totalment finançada pel superàvit municipal generat per l’ajuntament
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 18, 2023
80 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6738 pobla duc

L’Ajuntament de la Pobla del Duc ha adquirt els terrenys per a construir la futura Residencia i Centre de dia el passat 6 de març, i que marca l’inici per a la construcció d’aquesta residència que oferirà 120 places, i que donarà servei com a Centre de dia a altres 30 persones.

Des de la corporació municipal expliquen que «la compra d’aquests terrenys suposa un gran pas per a gaudir d’aquest servei públic, un dels principals objectius del govern municipal i del que podran gaudir els veïns i veïnes de La Pobla del Duc durant els pròxims anys». També hi ha projectada una ampliació de les instal·lacions del parc i els jardins de la zona est de la població, un objectiu marcat per l’actual corporació municipal per a la millora de la vida dels poblatans i poblatanes.

Les obres, que formen part del pla Convivint, estan previstes sobre una parcel·la d’11.486 m². Una inversió de 95.000 euros que ha estat totalment finançada pel superàvit municipal generat per l’ajuntament de La Pobla del Duc, fruit de la gestió de l’actual equip de govern, i que contribueix al desenvolupament i millora dels recursos i serveis de la població. A més de la construcció de la residència i el centre de dia, es dotarà d’espais complementaris com són enjardinaments, espai per estacionar i espais per fer activitats a l’aire lliure.

Des de l’equip de govern s’anticipa que l’impacte en l’àmbit social de la població serà molt important, ja que generarà nous llocs de treball que requereixen una formació específica en atenció sociosanitària per a persones majors i a persones amb dependència. Des de l’ajuntament es vol promoure la formació en aquest àmbit amb la creació d’un taller d’ocupació al municipi especialitzat en l’atenció a les persones majors i dependents. 

La Conselleria d’Igualat i Polítiques Inclusives, a través del pla Convivint, destinarà un segon pressupost mínim de 7.182.284 d’euros per a la construcció d’aquesta residència i centre de dia, així com a l’ampliació de les zones verdes en la zona est.

L’alcalde Vicent Gomar explica que aquesta actuació  «suposa un gran pas en la posada en marxa de la Residència i el Centre de dia, i s’està treballant per a accelerar aquest procés i, d’aquesta manera, poder disposar de totes aquestes infraestructures tan prompte com siga possible».

Tags: Pobla Del Duc
Festes_2025_COMARCALCV_300x250

Lo + leído

Ontinyent vibra amb la interpretació conjunta de mil músics de ‘Chimo’, símbol de les seues festes

Ontinyent va viure aquest dijous un dels moments més emblemàtics i esperats de les seues…

Buñol une turismo y solidaridad en la Tomatina para restaurar los daños de la DANA en su patrimonio histórico

El Ayuntamiento de Buñol, en colaboración con la Red Mundial de Rutas Inteligentes, Solidarias y…

Sagunt a Escena se clausura con la tragicomedia ‘Querencia’ y un ritual que combinará música, fuego y danza

Sagunt a Escena se clausura mañana, sábado 23 de agosto, en el Teatre Romà, con…

Otras noticias

autoritats25
La Vall d'Albaida

Una ministra i diversos consellers, entre la quinzena d’alts càrrecs institucionals que assistiran als Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Actuació de Pep Botifarra a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Pep Botifarra atrau a més de 1.200 persones en la ‘Nit Gran’ d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Els Moros i Cristians d'Ontinyent tornaran a desfilar per À Punt.
La Vall d'Albaida

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
prego2025
CollaLa Vall d'Albaida

Emocionant inici de festes a Ontinyent amb l’Esmorzar de la Llàgrima i el pregó de Marcos Morau

Por Redacción ComarcalCV
DSC011261b
CulturarteLa Vall d'Albaida

Inaugurada l’exposició «Origen i Metamorfosi» de Dulk a Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
reunioconselleriaeducacio1
La Vall d'Albaida

Seis empresas optan por reformar y ampliar el CEIP Vicent Gironés en Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?