ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Pobla del Duc aprova un pressupost municipal de 2,4 milions per a l’any 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 27, 2022
237 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El Ple celebrat el divendres 23 de desembre va aprovar el pressupost amb els vots a favor dels regidors i regidores del PSPV, l’abstenció del Partit Popular i el vot en contra de Compromís

L’Ajuntament de La Pobla del Duc ha aprovat el pressupost municipal amb un total de 2.395.203,48 euros, que inclou la derogació de l’impost de plusvàlua com a novetat en aquests comptes, a iniciativa del govern socialista de la Pobla del Duc.

La Plusvàlua era un impost potestatiu que en 2007 va instaurar el PP i que fins al 2014 va poder ser modificat pel govern del PSPV, bonificant amb un 95% l’acceptació d’herències i amb un 15% addicional a les persones amb diversitat funcional que foren subjectes passius de l’impost.

El consistori destaca que es mantenen inamovibles tots els impostos i taxes que fins ara estan en vigor, és a dir, que no s’augmenta cap impost. Com argumentava l’alcalde Vicent Gomar en el ple del dia 23 de desembre ”des de 2011, malgrat els deutes acumulats i el pla d’ajust que vam haver de posar en marxa, no s’ha augmentat ni un solo imposat municipal, al contrari, amb la rebaixa de l’IBI a mínims, i la derogació de l’impost de la Plusvàlua que va instaurar el PP el 2007 amb clara intenció recaptatòria en aquell moment i que ara, per fi, ha sigut suprimit.”

L’alcalde ha detallat les línies mestres d’aquests comptes que «continuaran apostant per la innovació i la sostenibilitat, la cultura, l’impuls i el foment de l’esport, així com la dinamització de l’ocupació i el comerç». A més, Gomar ha remarcat que «es consolida l’esforç que realitza l’equip de govern en les partides de caràcter social”.

Des del govern de la localitat de la Vall d’Albaida, presenten aquest pressupost com a “realista”, i amb visió estratègica de caràcter inversor, per a dinamitzar l’activitat de les empreses i la vida social de la Pobla del Duc. Un pressupost amb rigor econòmic, que vol continuar els bons resultats que aquest Govern ha obtingut en la gestió dels recursos públics durant els anys de mandat, que han permés no augmentar cap impost, i fins i tot baixar alguns impostos com l’IBI, que ha beneficiat a tota la població. “Hem passat de complir un pla d’ajust, a eliminar en 2023 un impost com la plusvàlua, amb l’efecte multiplicador que suposarà per al sector immobiliari local”, ha assenyalat l’alcalde Vicent Gomar.

Tags: Pobla Del Duc

Lo + leído

El PP es queda sol a Xàtiva donant suport a la carpetada de la Generalitat al Palau de Justícia al centre de la ciutat després de 8 anys d’espera

El futur judicial de Xàtiva ha provocat una fractura en el consistori després de l'anunci…

Pedralba acoge una charla práctica para aprender a usar WhatsApp de forma segura

Pedralba ha celebrado una charla formativa centrada en el uso seguro y avanzado de WhatsApp,…

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?