ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Ontinyent sol·licita a l’IVACE 800.000 euros per seguir modernitzant els polígons industrials

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 8, 2023
249 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les actuacions plantegen millores en aspectes com la seguretat contra incendis, accessibilitat, estacionaments estalvi energètic o subministrament d’aigua

El ple de l’Ajuntament d’Ontinyent ha aprovat aquest dijous en sessió extraordinària sol·licitar a l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) una subvenció de 800.000 euros per seguir modernitzant els polígons industrials. Esta proposta, presentada des de la regidoria de Territori, planteja diverses millores en aspectes com l’estalvi energètic, subministrament d’aigua, estacionaments, serveis contra incendis o accessibilitat als poligons de El Pla, Sant Vicent, l’Altet i Àrea 37, i s’afegirien als més de 6’4 milions d’euros invertits des de 2017 a les àrees industrials de la ciutat entre Ajuntament, Diputació, Generalitat i particulars.

L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, incidia en la importància “de seguir treballant per aconseguir uns polígons el més eficient i acollidors possibles, units a l’entorn de la ciutat, més segurs, més verds i millor equipats per seguir atraent i retenint empreses. Uns polígons millor equipats en ajuden a avançar cap al futur, ser més competitius i generar més llocs de feina”, destacava.

En concret, al polígon industrial El Pla, el projecte inclou millores a l’enllumenat del carrer Madeixes, així com la renovació del paviment asfàltic i les bandes d’estacionament en diversos carrers. Al polígon de Sant Vicent es plantegen accions que inclouen la creació d’una nova vorera que millorarà la conexió entre el Camí Vell de Xàtiva i l’Avinguda de València, a més d’ampliar l’amplària d’una de les voreres del carrer de Melcior Torró.

Al polígon de l’Altet es planteja la substitució de les actuals bombes impulsores d’aigües residuals, i la renovació de luminàries de vapor de sodi per altres més eficients amb tecnologia LED i telegestió. Finalment, al polígon Àrea 37 també es canviaran les luminàries per altres més eficients; es crearà una nova conducció d’aigua potable de 660 metres de llarg, i s’instal·larà un nou hidrant contra incendis a l’accés al polígon industrial.

El regidor de Territori, Óscar Borrell, afegia que “la urbanització que es va fer dècades arrere a les àrees industrials va estar descontrolada, i amb accions com les que venim fent i anem a seguir fent ens ajuden a resoldre aquells defectes i augmentar l’eficiència”, destacava. El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, posava de relleu per la seua banda que estes actuacions “ajudaran a posar en valor els nostres polígons, millorant els seus serveis i imatge, fent aquests més agradables per a les empreses que allí es troben i més atractius per a l’arribada de noves”.

Els 800.000 euros IVA Inclós demanats a l’IVACE (200.000 euros per a cadascun dels 4 projectes) suposen el major import possible sol·licitable dins la convocatòria d’ajudes oberta enguany per esta entitat per a projectes d’aquest tipus.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Radiografía del empleo en marzo en La Hoya de Buñol-Chiva: la industria resiste y el sector servicios despunta

El mercado de trabajo en la comarca de La Hoya de Buñol-Chiva ha experimentado una…

Massamagrell y Paterna encabezan la bajada del paro en l’Horta Nord

La comarca de l’Horta Nord cierra el mes de marzo de 2026 con un balance…

Manises y Aldaia lideran la caída del paro en l’Horta Sud, que logra reducir el desempleo un 4,3% en un año

La comarca de l’Horta Sud ha cerrado el mes de marzo de 2026 consolidando una…

Otras noticias

Estudiantes de la UPV durante uno de los hackathons organizados por Mercadona IT
Comunitat ValencianaEconomía

Nueva cátedra entre Mercadona y la Universitat Politècnica de València para fomentar talento e innovación

Por Javier Ruiz
DMA2
Economía

Veolia apuesta por la innovación y la digitalización para garantizar el agua potable y de calidad a toda la ciudadanía

Por Javier Ruiz
01 GO Mujeres del Agua
Comunitat ValencianaEconomía

El liderazgo femenino en Global Omnium mantiene el agua en movimiento

Por Javier Ruiz
Juan Roig en el Centro de Coinnovacion en Poligono Fuente del Jarro en Paterna Valencia
Economía

Mercadona alcanza 41.858 millones en facturación y crea 5.000 empleos en 2025

Por Pau Gómez
Comercial Jucarsa
Economía

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

Por Javier Ruiz
Foto 1 Donaciones
Economía

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?