BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 14 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

Ontinyent ofereix 8 sessions de l’espectacle de dansa al carrer ‘InSOStenible’ per conscienciar sobre el canvi climàtic

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 31, 2021
23 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Alcalde d’Ontinyent destaca la importancia “de que cada persona pense en la necessitat de canviar els actuals hàbits de consum”

“Cada persona hem de pensar en el mon que volem deixar a les properes generacions, i com d’insostenibles són els actuals habits de consum». Amb aquest objectiu apuntat per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, l’Ajuntament d’Ontinyent ha organitzat per al proper dissabte 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, un total de 8 sessions de l’espectacle de dansa de carrer «InSOStenible». Es tracta d’una iniciativa de la regidoria de Sostenibilitat en la que participen l’Associació de Dansa Ópera i l’empresa Reciclatges Guerola.

L’alcalde recordava que en esta legislatura l’Ajuntament ha invertit ja 5 milions d’euros en accions que afecten positivament al medi ambient i la previsió es completar una inversió de 14 milions. “Estem fomentant l’ús de bicis elèctriques, del bus urbà gratuït, apostem per un urbanisme que afavorisca una mobilitat que prioritze a les persones, preparem les infrastructures públiques perque siguen més eficients i fins i tot s’autoabastiquen…Però per molt que fem, la clau és la implicació i la corresponsabilitat de cada persona”, remarcava.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, explicava que “dins l’aspecte concret de la generació de residus l’Ajuntament també està actuant, i per això anem a posar en marxa la recollida selectiva de residus porta a porta amb l’objectiu de reciclar un 70% del que es genera. Però coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, volem incidir en la sensibilització sobre un aspecte clau com és que el millor residus és el que no es genera, i al mateix temps donar suport a l’activitat cultural d’entitats com l’Associació Dansa Ópera, que tantes dificultats han passat degut a la pandèmia”, assenyalava.

Així, Gandia explicava que va a a portar-se al carrer un espectacle “molt original” al que s’ha implicat als i les escolars que han elaborat més de 3000 flors de plàstic que seran emprades per a l’espectacle, que inclou també unes grans bales de material reciclat cedides desinteressadament per l’empresa Reciclatges Guerola.

L’espectacle es posarà en escena a les 19:30 i a les 20:00 en la Plaça de la Concepció, la Plaça de Sant Domingo, el carrer Pintor Segrelles junt al Centre Comercial El Teler i la Plaça Major, tal com consta en el cartell elaborat amb imatges realitzades i cedides pel fotògraf Josele Castelló, per al qui la regidora també tenia paraules d’agraïment.

La presentació de l’espectacle també comptava amb la presència de Fany Donat i Dori Asensi, de l’Associació Dansa Ópera; i de Javier Guerola, de l’empresa Reciclatges Guerola; qui se sumaven a la invitació de l’Alcalde i la regidora a la ciutadania per gaudir de l’espectacle d’aquest dissabte als carrers i mentalitzar-se de la importància de separar en origen els residus domèstics.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

El Gobierno pretende convertir parcelas de agricultores afectados por la dana de Valencia en Dominio Público Hidráulico sin una compensación justa

La Asociación Valenciana de Agricultores (AVA-ASAJA) organiza un grupo de agricultores afectados de Valencia por…

Almassora, Burriana i Vila-real impulsen una estratègia conjunta per impulsa una estratègia municipal comuna per a controlar els senglars amb subvencions autonòmiques

La Junta de Govern del Consorci del Paisatge Protegit de la Desembocadura del Riu Millars…

Zandra Rhodes lleva su universo creativo a Valencia con “Carrera de Lápices”

La galería Dr. Robot, ubicada en la calle Adressadors de Valencia, acogerá desde el 15…

Otras noticias

Andrés Barrios
CulturarteL'Horta Sud

Alaquàs celebra el ciclo ‘Nits de Flamenco al Castell’ con figuras internacionales

Por Javier
Imagen del Santo Cáliz en la Catedral de Valencia
CulturarteHistoriaLa Ribera Alta

El Santo Cáliz volverá a Carlet de la mano de la exposición itinerante del MUVIM

Por Javier
Castelló acoge en mayo la XII edición de la Feria Marte con Robert Ferrer como artista invitado
CulturarteLa Plana Alta

El arte contemporáneo volverá a brillar en Castelló con la Feria Marte 2025

Por Javier
b9d5edcc a9f5 41b4 b300 1bd8d602b609
Culturarte

MODAVISIÓN 2025 une culturas en un espectáculo de moda, música y solidaridad

Por Javier
L’Alcora abre el plazo para participar en la 4ª Residencia Internacional de Cerámica Contemporánea
CulturarteL'Alcalatén

CeramicRes 2025 seleccionará tres proyectos inéditos para una residencia artística en l’Alcora

Por Javier
Restos de los baños árabes encontrados en Orihuela
CulturarteLa Vega Baja / Baix Segura

Hallados en Orihuela unos baños árabes durante las obras de rehabilitación del Palacio de Rubalcava

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?