ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent instal·la 3 noves cameres de vigilància del trànsit al disseminat dins del Pla de Xoc de Seguretat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 26, 2021
46 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La seua col·locació també serà aprofitada com a element dissuasori per al bon ús dels contenidors de fem

L’Ajuntament d’Ontinyent ha instal·lat 3 noves cameres de vigilància de trànsit al disseminat, equipament que s’emmarca dins les accions contemplades dins del Pla de Xoc de Seguretat posat en marxa fa al voltant de 2 anys a la ciutat. En concret, una de les càmeres controla l’accés al Camí de l’Alqueria de Sabata; altra a la pujada a l’IES l’Estació, la pròpia Estació i el Cementeri; i una tercera al pàrking del Pou Clar i la carretera cap a Fontanars dels Alforins i la zona de Galindo.

Els regidor de Policia Local, Pepe Gandia, destacava el positiu impacte d’aquest tipus de càmeres, de les que ja es comptava amb més d’una vintena a l’extrarradi, en vies com els camins del Pressos, La Pòlvora, Casa García, el Carril, Helios, la Farola, Bonavista, Puríssima, l’Altet-Clariana, la Baronia, El Pilar i Mossen Conca, Ponseta-Pilar o Camí dels Tarongers, entre d’altres. Gandia destacava que “les dades de robatoris al diseminat han millorat molt des que es va posar en marxa el Pla de Xoc, però tot i això no anem a baixar la guarda sinó al contrari, els agents seguiran reforçant la vigilància a l’extrarradi i afegim noves millores com estes càmeres», assenyalava.

El regidor de Serveis Municipals, Manuel Cuesta, que coordina la instal·lació efectiva d’estos dispositius, explicava que la col·locació d’estes cameres també s’aprofita com a element dissuasori per a promoure un bon ús dels contenidors de fem en l’extrarradi, ja que un ús inadequat d’aquestos podrà ser enregistrat. Cal recordar que a estes cameres s’afegeixen les de que es disposa per vigilar el trànsit als polígons industrials, algunes de les quals estan ubicades a zones limítrofs amb el disseminat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?