ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Ontinyent injectarà 340.000 euros al comerç, hosteleria i serveis locals amb la tercera tanda de xecs consum

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 2, 2021
261 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La nova convocatòria de la campanya ‘Quedat a Ontinyent, compra a casa’ del Govern ontinyentí permetrà obtenir descomptes de fins a 50 euros en compres a 245 establiments

Comerç, hosteleria i serveis locals d’Ontinyent rebran una injecció econòmica de 340.000 euros gràcies a la tercera tanda dels Xecs Tornem Junts. Els xecs al consum, que correspon al programa de dinamització comercial «Queda’t a Ontinyent. Compra a casa», és una iniciativa posada en marxa pel Govern d’Ontinyent en juny 2020 per tal de donar suport al sector comercial després del confinament decretat per la pandèmia que després ha servit d’exemple per a altres municipis.

La tercera edició ha estat presentada hui al Palau de La Vila en un acte al qual l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i el regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, compareixien junt a una representació de l’Associació ACIS Sant Rafel, SOC, AHVAL, Comerç IN i Caixa Ontinyent, que col·laboren en la campanya.

Jorge Rodríguez, que agraïa la col·laboració d’estes entitats, destacava que “és important continuar donant suport a un sector essencial per la ciutat, que ha patit especialment les conseqüències de la pandèmia, i que encara està recuperant-se del dur cop que ha suposat les circumstàncies que hem viscut i encara vivim”, assenyalava.

El primer edil, recordava que dins les accions del pla ‘Tornem Junts’ per fer front als efectes de la pandèmia, l’Ajuntament també ha donat suport a altres sectors amb el conveni d’impuls al Clúster Sanitari; el programa d’ajudes a autònoms, pimes i micropimes; o el Pla d’Obres i Serveis posat en marxa per recolzar al sector de la construcció i afins.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, donava detalls sobre el funcionament d’una campanya que es posarà en marxa des del proper dilluns 7 de juny, quan s’obrirà el termini per adquirir xecs de consum per import de 10 euros, 25 euros i 50 euros que es podran gastar als 245 establiments adherits per el doble del seu preu de venda, es a dir per: 20€, 50€ i 100€. Només es poden comprar xecs per valor de 50€ per persones empadronades a Ontinyent i majors de 18 anys. La iniciativa està dotada per l’Ajuntament amb 170.000 euros, que afegits als altres tants que aportaran les persones que adquirisquen els xecs, suposarà la realització de compres als establiments per valor, com a mínim, de 340.000 euros.

Els xecs es podran adquirir a través de la web www.quedataontinyent.com, on es trobarà tota la informació dels establiments participants dividits per sectors, informació sobre la campanya i l’espai de compra dels xecs, que es podran utilitzar fins al 15 de juliol. Per realitzar la compra només serà necessari introduir el DNI o NIE a la plataforma TPV creada per Caixa Ontinyent, que reconeix si la persona està empadronada a la ciutat. La compra es realitzarà amb targeta de crèdit, passant a rebre’s un email de confirmació amb el xec o xecs adquirits, que seran validats pels establiments quan es realitze la compra.

Tant l’Alcalde com el regidor de Promoció Econòmica tenien especials paraules d’agraïment per a Caixa Ontinyent i les associacions col·laboradores, i animaven a la ciutadania a aprofitar l’ocasió i per per a consumir al 50% del cost habitual als establiments locals.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Los trabajos para recuperar los barrancos afectados por la dana del 29 de octubre de…

Tres ciclistas heridos de gravedad tras ser embestidos por un turismo en Orihuela

Un grave accidente de tráfico ocurrido este miércoles en el término municipal de Orihuela se…

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

La Ribera recibirá una inversión de 2,55 millones de euros para poner en marcha 14…

Otras noticias

Estudiantes de la UPV durante uno de los hackathons organizados por Mercadona IT
Comunitat ValencianaEconomía

Nueva cátedra entre Mercadona y la Universitat Politècnica de València para fomentar talento e innovación

Por Javier Ruiz
DMA2
Economía

Veolia apuesta por la innovación y la digitalización para garantizar el agua potable y de calidad a toda la ciudadanía

Por Javier Ruiz
01 GO Mujeres del Agua
Comunitat ValencianaEconomía

El liderazgo femenino en Global Omnium mantiene el agua en movimiento

Por Javier Ruiz
Juan Roig en el Centro de Coinnovacion en Poligono Fuente del Jarro en Paterna Valencia
Economía

Mercadona alcanza 41.858 millones en facturación y crea 5.000 empleos en 2025

Por Pau Gómez
Comercial Jucarsa
Economía

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

Por Javier Ruiz
Foto 1 Donaciones
Economía

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?