Fins a 11 actes de les festes de Moros i Cristians d’Ontinyent es podran seguir en directe des de qualsevol part del món per televisió i xarxes socials. A la retransmissió de l’Entrada de Moros i Cristians del dia 22 d’agost per part de la televisió pública autonòmica À Punt, qui també assumirà la producció, l’Ajuntament va a afegir altres 11 emissions en directe, que es podran seguir per Periòdic d’Ontinyent i TV Comarcal, així com videoresums d’altres actes, que es podran seguir en aquest cas per les xarxes socials municipals i les del setmanari Loclar.
En concret, els actes que es podran seguir en directe (a més de l’Entrada) van a ser l’Esmorzar de la Llàgrima (diumenge 17); la Presentació càrrecs i Pregó (diumenge 17); el Concurs de Caps d’Esquadra Infantil (dilluns 18); l’Entrada de Bandes de Música (dijous 21); Entrada Infantil (divendres 22); Contraban (dissabte 23); Baixada del Crist (dissabte 23); Missa Major (diumenge 24); l’Ambaixada Mora (dilluns 25) i l’Ambaixada Cristiana (dilluns 25). La realització de tots aquests actes estarà a càrrec d’En Viu Media. A més a més, des de l’Ajuntament s’oferiran videoresums; de la Nit Gran del 19; de l’Espectacle Infantil del 20; un resum de les activitats als nous espais de festes al Museu del Textil i altre del conjunt de les orquestres que actuaran en la Setmana Gran.
La regidora de Festes, Àngels Muñoz, agraïa a À Punt “l’aposta per Ontinyent i pels nostres Moros i Cristians en un any tan especial com aquest, en que celebrem la declaració d’Interés Turístic Internacional de les festes”, i destacava que “la difusió que un any més anem a fer via televisió i internet ens ajudarà a seguir projectant a l’exterior la nostra festa”.