ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

El Festival Ontijazz torna a portar a Ontinyent a destacats grups valencians de swing, jazz i rhythm and blues

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 7, 2022
35 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

The Pickin’ Boppers i Lirica Big Band & Eva Romero actuaran a dos concerts inclosos dins la programació de «Cultura de Barri»

El XIV Festival Ontijazz tornarà a portar a Ontinyent a destacats grups valencians de swing, jazz i blues, que actuaran a l’aire lliure, en plena Plaça de la Concepció. El festival, que tindrà lloc a la Plaça Concepció els dijous 21 i 28 de juliol, és una iniciativa organitzada per l’Ajuntament d’Ontinyent i l’acadèmia de música Ad Libitum que als últims anys s’organitza en homenatge al seu impulsor, Luis Martínez, i que s’inclou també a la programació de ‘Cultura de barri’.

El regidor de Cultura, Àlex Borrell, destacava que aquest festival “s’ha convertit ja en un dels esdeveniments culturals més esperats de juliol. Una iniciativa que a més d’esta vesant cultural i de difusió d’aquest estil de música, serveix per donar suport a l’activitat hostelera, ja que a més d’acudir als concerts a les 22:30 hores, es pot gaudir dels sopars que organitzen els hostelers participants amb menús especials. Donem les gràcies també a AD Libitum per donar continuïtat al projecte en aquest any del seu XXV aniversari, i animem a acudir a la ciutadania de tota La Vall d’Albaida», manifestava.

Des d’Ad Libitum, Lluís Muñoz definia la programació d’enguany com a “molt interessant, amb destacats músics valencians, alguns d’ells i elles de la comarca”. En concret, dijous 21 de juliol actuarà el grup The Pickin’ Boppers, que fusionen el swing i jazz amb rhythm and blues i rock and roll dels anys 50 i 60. Entre els components d’aquest grup estan David Garzinsky a la guitarra; Gerard Vercher al saxo; Jesús López a la batería i l’ontinyentí Tonete Puerto al contrabaix.

La segona actuació serà el 28 de juliol al mateix lloc i hora, Plaça de la Concepció a les 22:30, en esta ocasió amb la Lírica Big Band, un grup creat i dirigit pel trombonista Kako Rubio, format per 18 músics de reconegut prestigi, que en esta ocasió comptaran amb la participació de la cantant de l’Olleria Eva Romero. Muñoz tenia paraules d’agraíment per a l’Ajuntament pel seu suport, així com per als hostelers participants i la resta de col·laboradors.

Finalment, en representació dels hostelers, Luis Martínez, fill de l’homenatjat, explicava que enguany cada establiment participant oferirà el seu propi menu i oferta gastronòmica especial: Wait, el Taulell, Roma i la pastisseria Mora. El menú d’Ontijazz es servirà en primera fila de l’espectacle, estant també actives les terrasses de cada establiment.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

image 147
CulturarteL'Horta Nord

El Festival Internacional de Godella celebra su XVII edición con un homenaje a Bach y Palomo

Por Redacción ComarcalCV
250629 Europa Camerata 10
CulturarteLa Hoya de Buñol - Chiva

La orquesta Europa Camerata deslumbra en Cheste con un emotivo concierto

Por Redacción ComarcalCV
250625 EDU FOTO CCCC CulturaAccesible 2
CulturarteValencia ciudad

El Centre del Carme se convierte en el primer espacio para una cultura plenamente accesible e inclusiva

Por Javier
image 16
CulturarteLa Hoya de Buñol - Chiva

Chiva acoge un espectáculo solidario de José Corbacho y David Fernández

Por Redacción ComarcalCV
f88dc8cd e862 4f4b abba a593c6532932
CulturarteLa Plana Alta

Marte 2026 despega con el apoyo de la Diputación de Castellón

Por Javier
Toni Llorens Juan Carlos Garcia y Jimmy Entraigues durante un momento del ensayo
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?