ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Conselleria finalitza les millores executades al pati del col·legi Carmelo Ripoll a petició de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els regidors de Territori i Educació visiten amb la directora del centre l’espai on Generalitat Valenciana ha invertit 25.000 euros en la renovació del paviment
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 9, 2024
55 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
3695 ontinyent obres ceip carmelo ripoll

Els regidors de Territori i Educació i Esports de l’Ajuntament d’Ontinyent, Óscar Borrell i Ferran Gandia, visitaven aquest dimarts les millores executades a les últimes setmanes al pati del CEIP Carmelo Ripoll per la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

Borrell i Gandia es reunien amb la directora del centre, Eva Llopis, per comprovar el resultat d’una actuació que venia reclamant l’Ampa i la direcció del centre, els quals la van traslladar a l’Ajuntament. El tema va ser abordat en un encontre de l’Alcalde Jorge Rodríguez i regidors municipals amb el Secretari Autonòmic d’Educació Daniel McEvoy i el responsable del Servei Territorial d’Infrastructures Educatives, Eliseo Amado, els quals van prendre nota de la petició del primer edil ontinyentí que ara s’ha executat amb una inversió de 25.000 euros iva inclós.

Les obres en sí han suposat l’eliminació dels materials preexistents per a posteriorment aplicar un nou paviment esportiu format per un sistema multicapa de resines, amb posterior recolocació de les porteries i pintat de les línies de joc per a futbol sala i handbol, d’acord amb la normativa aprovada pel Consell Superior d’Esports. Óscar Borrell explicava que l’actuació “és semblant a l’executada ara fa un any en la pista de futbet del poliesportiu. Són espais de molt d’ús i en zones descobertes, que amb el pas del temps registren fissures que ocasionen irregularitats en la superfície”.

Ferran Gandia destacava per la seua banda que “a més de reduir-se el risc de caigudes i millorar la imatge i comoditat del pati, aquest també està més apte per a la pràctica esportiva per part de l’alumnat. El periode de vacances escolars és un bon moment per executar xicotetes millores en dels centres, i en aquest sentit l’Ajuntament també durà a terme estes setmanes, com cada any, diverses actuacions que redunden en el dia a dia de l’alumnat”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Els tres quilòmetres que separen les poblacions de Sueca i Fortaleny es poden recórrer ja…

Desbloqueado el proyecto para eliminar el paso a nivel en Villena, punto decisivo para el Corredor Mediterráneo

La Generalitat Valenciana ha anunciado el desbloqueo definitivo del proyecto para eliminar el paso a…

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?