ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Rescatat un home a Quatretonda que portava atrapat més de 24 hores a un barranc

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 9, 2022
123 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La víctima havia caigut per un barranc de 12 metres, estava completament immobilitzada per la mala herba i la seua pròtesi havia sigut danyada

Un home de 42 anys que portava més de 24 hores desaparegut ha estat rescatat per la Guàrdia Civil a Quatretonda. La víctima es trobava immobilitzada en el barranc ‘el Corral’, a 12 metres de profunditat.

El passat 1 de març sobre les 13.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va recepcionar una denúncia per desaparició. Es tractava d’un home que tenia una pròtesi a la cama dreta, a causa de l’amputació d’aquesta. Els agents van ser informats que portava desaparegut des de les 16.00 hores del dia anterior.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil.

L’endemà, sobre les 15.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va ser informada que el vehicle que conduïa la persona desapareguda havia sigut vist pròxim al barranc ‘el Corral’ del terme municipal de Quatretonda. Una vegada que els agents van arribar al lloc, van confirmar que la víctima no es trobava en el cotxe, per la qual cosa van començar a realitzar una cerca pels voltants. Instants després, van trobar conscient, a la persona desapareguda, estava a la meitat d’un barranc de 12 metres d’altura. La víctima es trobava completament immobilitzada per la mala herba i la seua pròtesi havia sigut danyada, per la qual cosa no podia moure’s.

Quan els serveis d’emergència van ser informats dels fets, els van fer saber als agents que l’ambulància, pel difícil accés al lloc, no podria arribar. Els agents, juntament amb un familiar de la víctima, no van dubtar a buscar la forma per a baixar pel barranc i socórrer a la víctima. Una vegada que la van aconseguir alliberar-ho dels arbustos, posar-ho fora de perill i realitzar-li una primera assistència, ho van traslladar al poliesportiu del municipi on els esperava una ambulància.

La víctima va manifestar que la seua intenció era buscar espàrrecs en el camp i, al moment menys pensat, va caure pel barranc i va intentar, durant tota la nit, alliberar-se dels arbustos sense èxit.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Xativa i, al principi, presentava ferides lleus i símptomes de deshidratació, ja que que havia passat la nit a la intempèrie entre matolls en un lloc fred i humit.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquesta persona i evitar un mal major.

Tags: Onda

Lo + leído

Sagunt acollirà el I Congrés d’Arxius Històrics Industrials amb experts de tota Espanya

Responsables d'arxius industrials i experts universitaris de tota Espanya es donaran cita a Sagunt del…

Torrent rinde homenaje a las víctimas de la dana con un monumento conmemorativo ante el primer aniversario de la catástrofe

Mas del Jutge, uno de los puntos de Torrent más castigados por la dana del…

La Pobla de Farnals aprueba la construcción del nuevo Auditorio Municipal

El pleno del Ayuntamiento de La Pobla de Farnals ha dado luz verde al ambicioso…

Otras noticias

448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?