BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 12 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent trau a licitació la redacció del projecte de l’obra que possibilitarà un edifici de 12 habitatges de promoció pública

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 27, 2021
22 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Ajuntament porta al ple el projecte de reurbanització de l’espai entre el Carrer Callarís i el Carrer Trinitat

L’Ajuntament d’Ontinyent ha tret a concurs públic el plec de condicions per a la contractació de la redacció del projecte d’obra de construcció d’un edifici de 12 habitatges al barri de La Vila, per un pressupost base de licitació de 125.139’68 euros i un termini de presentació d’ofertes fins al proper 15 de febrer. A la licitació de la redacció del projecte de l’obra de l’edifici seguirà pròximament la del la redacció del projecte de la intervenció entre els carrers Callarís i Trinitat, que s’aprovarà al ple d’aquest dijous.

El regidor de Territori, Joan Sanchis, ha explicat que «es tracta de dos passos previs a la redacció dels dos projectes que donaran compliment a la sentencia del conveni incomplit per l’antic Institut Valencià de la Vivenda (IVVSA), que suposarà una inversió de 3 milions d’euros de la Generalitat Valenciana als propers anys. És una actuació complexa, que requereix de molts tràmits com la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana que vam aprovar la passada tardor, l’adquisició de les actuals vivendes en ruïna i la redacció dels projectes d’obra, el del nou edifici i el de la reurbanització de l’espai entre el Carrer Callarís i el Carrer Trinitat, que és el que traem avant ara», assenyalava.

L’edifici, amb 12 habitatges d’ús familiar residencial, es construirà sobre una parcel·la triangular d’aproximadament 775m² i un costat màxim de 50 metres, on es crearà un conjunt edificat amb una mitjanera destinat a vivendes amb una alçada màxima de 4 plantes sobre rasant i una de sòtan o semisòtan on es preveu construir un estacionament per a residents, adaptant-lo a la pendent de les voreres, tot amb l’objectiu d’incrementar l’habitabilitat del barri, conservar la població i atraure nous habitants.

Sanchis explicava que el consistori ontinyentí també porta a ple l’actuació prevista al tram comprés entre l’accés a La Vila des de la Plaça Major fins la paral·lela del carrer Roses. Un espai que serà demolit i enjardinat de manera que es generarà un accés amb poca pendent fins la plaça Trinitat, destapant el llenç de la muralla, i incloent la construcció dels habitatges, tot mantenint l’espai d’esponjament i convivència creats a la Plaça Trinitat.

Els tràmits previs i la redacció dels projectes d’obra es preveu que estiguen a punt enguany, i l’execució en si dels projectes es preveu per als anys següents. Les intervencions prèvies s’executaran amb els 250.000 euros ja ingressats per la Generalitat Valenciana; que segons el conveni signat al seu dia concentrarà la major part de la inversió en 2022 (1.500.000 euros) i 2023 (1.226.000 euros).

Tags: Ibi
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?