ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontibici i el bus urbà d’Ontinyent, models d’exemple d’urbanisme feminista

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 24, 2021
292 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Col·lectiu Punt 6 posa com exemple les dues iniciatives en una jornada de formació al personal tècnic dels diversos departaments municipals per assolir una ciutat inclusiva i igualitària

La gratuïtat del servei d’autobús urbà d’Ontinyent i el servei públic de bicicletes elèctriques ‘Ontibici’ va ser posat com a exemple de bones pràctiques per part de les arquitectes urbanistes de Col·lectiu Punt 6 per assolir una ciutat inclusiva i igualitària.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, inaugurava el passat divendres una jornada impartida per aquest col·lectiu impulsada per la regidoria d’Igualtat amb amb el suport del àrea d’Urbanisme i de l’Associació d’Arquitectes de la ciutat, en la qual participava el personal dels departaments de Serveis Socials, Medi Ambient, Educació, Oficina Tècnica, Obres i Policia Local, així com les regidores de Sostenibilitat, Sayo Gandia i de transport, Imma Ibáñez. Jorge Rodríguez, destacava la implicació del personal tècnic que «després de molts anys continua volent formar-se i assolir nous coneixements» el que «es tradueix en un ajuntament més professionalitzat i capaç de prestar millors serveis a la ciutadania».

La regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix, destacava com aquesta jornada és un bon exemple de la voluntat de l’Equip de Govern per «assolir una ciutat realment inclusiva» i que es reflecteix també en el desenvolupament de polítiques públiques que inclouen a tota la ciutadania perquè les ciutats no estan transitades soles per homes, sinó també per «dones, xiquets i xiquetes, però també per persones amb diversitat funcional o persones amb un nivell econòmic diferent».

La jornada, a més de formació al personal tècnic de l’Ajuntament d’Ontinyent, va incloure una xerrada oberta a tota la ciutadania. Enguix manifestava que «no solament s’ha volgut formar al personal perquè tot i que ells i elles són els que dissenyen els projectes que es duen a terme a Ontinyent», sinò que també era important comptar amb els nostres veïns i veïnes «perquè per assolir ciutats inclusives i igualitàries, necessitem la implicació i participació de totes i tots»

En la mateixa línia es pronunciaven les arquitectes Blanca Valdivia i Adriana Ciocoletto de Col·lectiu Punt 6 al afirmar que introduir la perspectiva de gènere a l’urbanisme és «posar la sostenibilitat de la vida en el centre i tractar temes de manera transversal com les cures, la percepció de seguretat i la presa de decisions a l’urbanisme».

Tags: Ibi

Lo + leído

El sector industrial tira de la contractació i l’atur juvenil cau un 9% a la Vall d’Albaida

El mercat de treball a la Vall d’Albaida ha tancat el mes de març de…

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

El mercado de trabajo en la comarca de La Safor ha iniciado la primavera de…

Radiografía del empleo en marzo en La Hoya de Buñol-Chiva: la industria resiste y el sector servicios despunta

El mercado de trabajo en la comarca de La Hoya de Buñol-Chiva ha experimentado una…

Otras noticias

busurba
La Vall d'Albaida

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

Por Pau Gómez
parkingavdalbaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia amb 125 noves places d’aparcament prop de Martínez Valls

Por Pau Gómez
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?