ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

L’Eliana obri la consulta pública prèvia per a elaborar l’ordenança d’accessibilitat universal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 29, 2022
121 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’ajuntament de l’Eliana ha anunciat l’obertura de la fase de consulta púbica prèvia a l’elaboració de la futura Ordenança general d’accessibilitat del municipi, amb l’objectiu de donar audiència i demanar aportacions a la ciutadania.

Segons indiquen fonts municipals, el nou text buscarà abordar aspectes universals i més enllà de l’eliminació de les barreres arquitectòniques, incloent problemàtiques com l’accessibilitat sensorial i la cognitiva, en tots els àmbits, entorns i activitats locals.

Des del consistori apunten que el període de consulta estarà obert fins al pròxim 29 d’abril i tant la ciutadania com les entitats locals poden respondre a qüestions com: quins són els condicionants a tindre en compte en l’elaboració de l’ordenança?, quins són els continguts, àmbits i matèries als quals hauria de referir-se?, quines necessitats específiques d’accessibilitat haurien d’abordar-se? i quines mesures podrien incloure’s per a millorar i reforçar l’accessibilitat al municipi?, a més de suggeriments i observacions que es desitgen formular. Totes les respostes podran ser presentades per registre d’entrada de l’Ajuntament o per correu electrònic dirigit a [email protected].

Aquest tràmit, que vindrà seguit d’una fase d’audiència pública de l’esborrany del text i que es debatrà, abans de la seua aprovació, al Consell de Participació Ciutadana, es realitza amb totes les ordenances, reglaments i plans locals, tal com recull la Llei de Procediment Administratiu. A més, per a facilitar el procés el consistori ha habilitat una nova secció a la web lelianaparticipa.es, on es podran consultar els processos normatius en marxa.

Des de l’àrea de Grans Projectes i Infraestructures, la regidora Marta Andrés ha recordat que l’Eliana vol avançar cap a l’accessibilitat en tots els àmbits, des de l’urbanisme, les infraestructures i l’edificació fins al transport, la informació i comunicació, l’oci i la cultura, el turisme i, fins i tot, l’ocupació. “Per això, anime a veïns i veïnes a participar en aquesta primera fase del procés per a, entre tots, progressar cap a la igualtat d’oportunitats, la no discriminació, la inclusió i la vida independent de les persones amb discapacitat”, ha afirmat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Ibi

Lo + leído

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha realizado una comparecencia oficial con motivo…

Residencias universitarias en Alicante: comodidad y vida urbana

La etapa universitaria es una de las que, sin duda, van a marcar nuestra vida…

Paiporta rinde homenaje a supervivientes de la DANA y la riada del 57

Paiporta ha conmemorado el primer aniversario de la DANA con un emotivo homenaje a los…

Otras noticias

Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
20241108155148copia
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta conmemora el primer aniversario de la DANA con diferentes actos

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8228
Comarcal

Aldaia acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Audiencia Provincial de Valencia
ComarcalL' Horta Sud

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

Por Javier
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?