ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia inicia una campanya per promocionar les ajudes destinades a la rehabilitació, accessibilitat, eficiència energètica i conservació d’edificis

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 7, 2021
56 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana, Amparo Victoria ha presentat en roda de premsa una campanya d’informació adreçada a conscienciar la ciutadania de Gandia sobre la necessitat de tenir el informe avaluació de l’edifici que permet accedir a tot un seguit d’ajudes en matèria d’habitatge. La iniciativa compta amb la col·laboració del Col·legi Territorial d’Arquitectes de València i el Col·legi d’Administradors de Finques de València i Castelló.

«Són ajudes a les quals la ciutadania té dret» va explicar Victoria qui ha lamentat que hi haja vegades que aquests ajuts es perden per falta d’informació o per desconeixement d’aquestes interessants subvencions públiques, destinades a la rehabilitació, accessibilitat, eficiència energètica i conservació, queden desertes.

Durant la compareixença, l’edil ha explicat que l’Informe d’Avaluació de l’Edifici (IEE) és un document que recull la informació i anàlisi de l’estat de l’edifici d’ús residencial de l’habitatge respecte a la seua conservació, a les condicions d’accessibilitat i la seua avaluació energètica. Un document que valora l’estat de l’edifici per poder fer les obres de rehabilitació i manteniment més aconsellables. Aquest document és obligatori per a edificacions d’habitatge de més de cinquanta anys i catalogades i que s’ha de fer cada deu anys, indiquen fonts municipals.

D’aquesta manera i una vegada en possessió de l’IEE, les comunitats de propietaris podran accedir a sol·licitar subvencions per a la conservació, a l’accessibilitat d’edificis, les destinades a millorar l’eficiència energètica i aquelles ajudes del programa de foment de la regeneració i renovació urbana i rural del Pla Estatal d’Habitatge 2018 a 2021. És a dir, programes públics d’ajudes per al foment de la rehabilitació, independentment de l’antiguitat de l’edifici (ARRURs o similars). En aquest sentit, s’ha recordat que a la nostra ciutat hi ha en aquests moments en marxa dos ARRURs: el de Beniopa-Plaça El·líptica (dotat amb més de 3 milions d’euros) i el de Raval (amb una inversió de 2,6 milions d’euros). També hi ha subvencions per als Informes d’Avaluació d’Edificis, assenyalen des de l’executiu local.

«Volem que els ciutadans es posen en contacte amb l’Oficina de l’Habitatge (plaça del Tirant s/n) o visitar www.habitatge.gandia.org, on es donarà tota la informació necessària i resoldrem tots els dubtes que tinguen els interessats» va destacar l’edil qui va tornar a incidir que tant Ajuntament de Gandia com la Conselleria d’Habitatge «podem ajudar-los en les seues necessitats de rehabilitació, reforma o reparació dels seus edificis. Per això, des d’ací anime els veïns i veïnes de Gandia a que utilitzen aquest servei per demanar informació no només sobre l’Informe d’Avaluació de l’Edifici, sinó sobre tots els ajuts que tenim disponibles i que ja han beneficiat 838 famílies gandians durant 2020».

Victòria va voler també agrair la col·laboració tant el Col·legi d’Administradors de Finques com el Col·legi d’Arquitectes, posant-se a disposició dels propietaris i usuaris dels habitatges i locals. «El seu paper és fonamental per a molts gandians puguen conéixer aquest tipus de subvencions i presentar els seus informes». «Seguirem treballant en temps difícils perquè Gandia seguisca en marxa i que les persones que així ho necessiten tinguen un habitatge digne».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Ibi
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El Ministeri d’Agricultura repara i asfalta 8,5 quilòmetres de camins rurals afectats per la dana a Cullera

El Ministeri d’Agricultura, a través de SEIASA, ha reparat, adequat i asfaltat 8.5 quilòmetres de…

Requena solicitará ser candidata a ciudad española del vino en 2026

Requena va a presentar oficialmente su candidatura para ser la Ciudad del Vino 2026, un…

Sueca celebra una jornada informativa adreçada als joves agricultors del municipi

La sala d'actes de la Cooperativa Valenciana del Camp ‘Unió Cristiana’ ha acollit una jornada…

Otras noticias

2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?