ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Cant de la Sibil·la torna divendres a Ontinyent pera a la seua 25a representació

L'església de Santa Maria acull una representació que serà d’accés lliure i on participen desenes de membres d’associacions i entitats
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 19, 2023
194 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3752 ontinyent cant sibilla 2023 presentacio

El proper 22 de desembre, l’Església de Santa Maria d’Ontinyent tornarà a acollir la interpretació del cant de la Sibil·la, el tradicional cant religiós medieval que versa entorn del judici final. Aquest dimarts el regidor de Cultura, Àlex Borrell, i diversos membres del Grup de Música Antiga Menestrils, de la Colla de Campaners d’Ontinyent i del Grup de Danses d’Ontinyent han presentat el cartell de la interpretació d’enguany, el qual ha estat dissenyat per Abel Gómez amb una foto de Carmen Pastor.

Un any especial perquè es commemoren les 25 representacions del Cant de la Sibil·la i que, en paraules del regidor Àlex Borrell «és una fita totalment consolidada a la ciutat. Des de l’any 2000, quan es van fer dues representacions, s’han anat fent representacions de manera ininterrompuda i creixent també en participants i assistents».

El cant de la sibil·la està organitzat pel grup de música antiga Menestrils i la Colla de Campaners, amb el suport de la parròquia de Santa Maria i el patrocini de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ontinyent. Així, la representació tindrà lloc des de les 20:30 hores del divendres 22 i s’acompanyarà de la interpretació de la «Dansa de la Mort» a càrrec del Grup de Danses d’Ontinyent.

La representació també inclourà les interpretacions de les «Campanes de la Sibil·la» i la «Marxa processional», que junt amb les interpretacions del «Cant de la Sibil·la» i del Dies Irae, conformen aquest espectacle medieval. Aquest any per a la interpretació es recupera de nou a les tres sibil·les amb la participació de les solistes Eva Mateu, Cecilia Blanquer i Laura Valls.

Es comptarà com sempre amb la direcció musical de Francesc Tortosa que dirigirà al grup Menestrils junt a músics de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, del Regall i la Colla, i amb Cristina Mollà com a organista. La interpretació vocal de la Dansa de la Mort serà a càrrec del solista Miquel Calabuig junt al Nou orfeó d’Ontinyent i la coral polifònica Caixa Ontinyent. Quant a la direcció escenogràfica i tècnica serà responsabilitat de la Colla de Campaners d’Ontinyent.

Tags: Ibi

Lo + leído

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Des d'aquest dimecres la plaça Vicent Andrés Estellés de Xàtiva acull l’exposició 'Una altra Història!…

Manises acoge la charla sobre “Legalidad y uso seguro de WhatsApp + IA”

El salón de actos del Centro de Promoción Local y Empleo de Manises ha acogido…

El arte contemporáneo toma la ciudad con Abierto València 2025

València vuelve a convertirse en epicentro del arte contemporáneo con la celebración de Abierto València…

Otras noticias

Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?