BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 12 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Cant de la Sibil·la torna divendres a Ontinyent pera a la seua 25a representació

L'església de Santa Maria acull una representació que serà d’accés lliure i on participen desenes de membres d’associacions i entitats
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 19, 2023
38 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3752 ontinyent cant sibilla 2023 presentacio

El proper 22 de desembre, l’Església de Santa Maria d’Ontinyent tornarà a acollir la interpretació del cant de la Sibil·la, el tradicional cant religiós medieval que versa entorn del judici final. Aquest dimarts el regidor de Cultura, Àlex Borrell, i diversos membres del Grup de Música Antiga Menestrils, de la Colla de Campaners d’Ontinyent i del Grup de Danses d’Ontinyent han presentat el cartell de la interpretació d’enguany, el qual ha estat dissenyat per Abel Gómez amb una foto de Carmen Pastor.

Un any especial perquè es commemoren les 25 representacions del Cant de la Sibil·la i que, en paraules del regidor Àlex Borrell «és una fita totalment consolidada a la ciutat. Des de l’any 2000, quan es van fer dues representacions, s’han anat fent representacions de manera ininterrompuda i creixent també en participants i assistents».

El cant de la sibil·la està organitzat pel grup de música antiga Menestrils i la Colla de Campaners, amb el suport de la parròquia de Santa Maria i el patrocini de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ontinyent. Així, la representació tindrà lloc des de les 20:30 hores del divendres 22 i s’acompanyarà de la interpretació de la «Dansa de la Mort» a càrrec del Grup de Danses d’Ontinyent.

La representació també inclourà les interpretacions de les «Campanes de la Sibil·la» i la «Marxa processional», que junt amb les interpretacions del «Cant de la Sibil·la» i del Dies Irae, conformen aquest espectacle medieval. Aquest any per a la interpretació es recupera de nou a les tres sibil·les amb la participació de les solistes Eva Mateu, Cecilia Blanquer i Laura Valls.

Es comptarà com sempre amb la direcció musical de Francesc Tortosa que dirigirà al grup Menestrils junt a músics de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, del Regall i la Colla, i amb Cristina Mollà com a organista. La interpretació vocal de la Dansa de la Mort serà a càrrec del solista Miquel Calabuig junt al Nou orfeó d’Ontinyent i la coral polifònica Caixa Ontinyent. Quant a la direcció escenogràfica i tècnica serà responsabilitat de la Colla de Campaners d’Ontinyent.

Tags: Ibi
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?