ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Cant de la Sibil·la torna divendres a Ontinyent pera a la seua 25a representació

L'església de Santa Maria acull una representació que serà d’accés lliure i on participen desenes de membres d’associacions i entitats
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 19, 2023
334 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3752 ontinyent cant sibilla 2023 presentacio

El proper 22 de desembre, l’Església de Santa Maria d’Ontinyent tornarà a acollir la interpretació del cant de la Sibil·la, el tradicional cant religiós medieval que versa entorn del judici final. Aquest dimarts el regidor de Cultura, Àlex Borrell, i diversos membres del Grup de Música Antiga Menestrils, de la Colla de Campaners d’Ontinyent i del Grup de Danses d’Ontinyent han presentat el cartell de la interpretació d’enguany, el qual ha estat dissenyat per Abel Gómez amb una foto de Carmen Pastor.

Un any especial perquè es commemoren les 25 representacions del Cant de la Sibil·la i que, en paraules del regidor Àlex Borrell «és una fita totalment consolidada a la ciutat. Des de l’any 2000, quan es van fer dues representacions, s’han anat fent representacions de manera ininterrompuda i creixent també en participants i assistents».

El cant de la sibil·la està organitzat pel grup de música antiga Menestrils i la Colla de Campaners, amb el suport de la parròquia de Santa Maria i el patrocini de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ontinyent. Així, la representació tindrà lloc des de les 20:30 hores del divendres 22 i s’acompanyarà de la interpretació de la «Dansa de la Mort» a càrrec del Grup de Danses d’Ontinyent.

La representació també inclourà les interpretacions de les «Campanes de la Sibil·la» i la «Marxa processional», que junt amb les interpretacions del «Cant de la Sibil·la» i del Dies Irae, conformen aquest espectacle medieval. Aquest any per a la interpretació es recupera de nou a les tres sibil·les amb la participació de les solistes Eva Mateu, Cecilia Blanquer i Laura Valls.

Es comptarà com sempre amb la direcció musical de Francesc Tortosa que dirigirà al grup Menestrils junt a músics de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, del Regall i la Colla, i amb Cristina Mollà com a organista. La interpretació vocal de la Dansa de la Mort serà a càrrec del solista Miquel Calabuig junt al Nou orfeó d’Ontinyent i la coral polifònica Caixa Ontinyent. Quant a la direcció escenogràfica i tècnica serà responsabilitat de la Colla de Campaners d’Ontinyent.

Tags: admin Ibi

Lo + leído

La Oficina Comarcal Agraria de Utiel lidera en la Comunitat Valenciana la tramitación de solicitudes de ayudas a jóvenes y nuevos agricultores

El conseller de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca, Miguel Barrachina, ha visitado la Oficina Comarcal…

Manises registra un récord histórico de participación en la Bienal Internacional de Cerámica

La XVII Bienal Internacional de Cerámica, organizada por el Ayuntamiento de Manises, ha alcanzado una…

Benetússer creará 86 plazas de aparcamiento en el antiguo molino arrocero de San José

El Ayuntamiento de Benetússer ha dado inicio a los trabajos de adecuación de los terrenos…

Otras noticias

Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'AlbaidaNavidad

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?