ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Toni Cuquerella
Por
Toni Cuquerella
Publicado agosto 27, 2025
495 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha anunciat hui en roda de premsa que tots els concerts de la Fira i Festes 2025 seran gratuïts. L’edil ha comparegut acompanyat per la regidora de Cultura i Fira i Festes, Balbina Sendra, i per Almudena Santos, representant de l’empresa promotora Black Lotus.

El programa musical començarà el divendres 3 d’octubre amb les actuacions de Nil Moliner, Abril i Invers, i continuarà el dissabte 4 amb Los Mojinos Escozíos i La Fuga. La darrera gran nit de concerts serà el diumenge 5, amb Camela com a cap de cartell, junt amb La Fúmiga i Malifeta. Les nits es tancaran amb les festes de Cocoloco, Chachondeo Party i Sansaru.

Prieto ha recordat que en 2024 ja es va introduir una nit oberta al públic amb l’actuació de Juan Magán i ha destacat que enguany “la Fira arriba amb més força que mai, amb varietat d’estils i gèneres, pensant en una festa acollidora i oberta a tothom”. Ha avançat, a més, que la programació completa es farà pública la pròxima setmana.

La regidora Balbina Sendra ha explicat que el Parc de la Festa tindrà un aforament màxim de 8.000 persones per nit, amb control d’entrada i un nou accés pel pont de l’avinguda d’Alacant per evitar aglomeracions. També ha remarcat la col·laboració del Departament d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives, la unitat GESAMI de la Policia Local i els col·lectius LGTBI per garantir espais segurs i actuar davant qualsevol agressió. Una de les novetats serà la participació dels guanyadors del concurs La Veu Jove, una banda de rock electrònic amb majoria de veus femenines i caràcter reivindicatiu, que obrirà els concerts del 3 d’octubre.

Pel que fa al Teatre Serrano, la programació s’estendrà del 3 al 6 d’octubre i oferirà propostes per a tots els públics. El cap de setmana arrencarà amb l’espectacle musical We Love Disco, de la companyia Yllana, que farà reviure èxits dels anys 70, 80 i 90 en sessions programades per al divendres i el dissabte. El diumenge serà el torn de la màgia amb El Mago Invisible: Nada es lo que parece, i dilluns tancarà la programació el 28é Circ d’Hivern de Glatir, amb números de perxa xinesa, pérfics, dansa i altres disciplines.

Les entrades del Serrano es podran adquirir a Viva Ticket i a la Casa de Cultura, i pròximament també des de la web de la Fira i Festes. Finalment, Almudena Santos ha informat que, en el cas del concert del diumenge 5 d’octubre, les persones interessades hauran de descarregar la seua invitació gratuïta a partir de l’1 de setembre, a les 12 h, a través de www.grupoblacklotus.com
i www.gandia.es

Tags: Gandia Toni Cuquerella

Lo + leído

Paiporta instalará un nuevo sistema de megafonía para reforzar la seguridad ante casos de emergencia

El Ayuntamiento de Paiporta continúa avanzando en su plan de modernización con la incorporación de…

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Aquest dilluns s’ha signat a l’Ajuntament de Xàtiva el conveni transaccional entre el consistori i…

Carlos Mazón dimite: no habrá elecciones

Carlos Mazón ha comunicado en rueda de prensa su dimisión como presidente de la Generalitat…

Otras noticias

Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
20241108155148copia
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta conmemora el primer aniversario de la DANA con diferentes actos

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8228
Comarcal

Aldaia acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Audiencia Provincial de Valencia
ComarcalL' Horta Sud

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

Por Javier
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?