ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

‘Tasta Gandia’ és el nou projecte gastronòmic de la capital de la Safor

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 14, 2021
324 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, acompanyat pel xef Manuel Alonso i el president de DestíSafor, Jose Manuel Navarro, han comparegut en roda de premsa per presentar el projecte Tasta Gandia. Una iniciativa promoguda pel consistori i que comptarà amb el lideratge de Manuel Alonso i la participació de DestíSafor.

El projecte té com a màxima la posada en valor dels recursos gastronòmics endògens del territori i la potenciació de la identitat culinària de la destinació, mitjançant accions de difusió, divulgació, promoció i màrqueting de la cultura gastronòmica del nostre territori, sense oblidar la formació i qualificació dels professionals per desenvolupar tot el potencial de la gastronomia i posicionar Gandia com a destinació gastronòmica d’excel·lència, segons informen fonts municipals.

«Cada vegada l’experiència gastronòmica cobra més pes a l’hora de triar la destinació de les nostres vacances» ha afirmat Vicent Mascarell qui ha afegit que seguint aquesta línia i com a resposta a les demandes dels turistes, naix ‘Tasta Gandia’ per posar en valor «la gastronomia pròpia, ja que Gandia i el territori que l’envolta, va més enllà de la Fideuà. Volem millorar per poder competir i augmentar la nostra oferta. L’objectiu és seduir als nostres visitants incorporant l’excel·lència a l’oferta gastronòmica al temps que posem en valor els productes de proximitat donant un merescut reconeixement al sector productiu».

Per la seua banda, Manuel Alonso ha explicat que «adquirim un compromís i una responsabilitat que ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament».
Sobre Tasta Gandia, Alonso ha incidit que es tracta d’un projecte basat en l’excel·lència «de tots, per a tots i per a tots». «Estic ací per liderar aquest projecte i aportar el meu cor a la iniciativa per posar en valor el millor rebost del món: tenim el mar, l’horta i la muntanya. Ho tenim tot”.

El xef va incidir que es posaran en marxa una sèrie d’accions que a través de la divulgació i la formació permetran assentar la marca. «Tots ens formarem internament i externament per a poder millorar i aportar una carta de presentació al visitant perquè cada client es convertisca en un ambaixador”.

Finalment, Jose Manuel Navarro ha explicat que «per a nosaltres és un plaer incorporar-nos al projecte, un projecte que va en la línia de la feina que duem a terme durant els últims anys per professionalitzar el sector i fomentar l’orgull per la nostra ciutat i gastronomia».

Navarro ha explicat que actualment són 23 els establiments que ja s’han adherit a la iniciativa i que aquells que ho desitgen hauran de complir amb una sèrie de requisits.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

El tràgic final del rector de la Universitat de València, Peset Aleixandre: per què l’Espanya franquista va afusellar el científic més brillant?

La història de la ciència i la democràcia té noms que van ser silenciats a…

Desmantelado un punto de venta de droga en Torrent frente a un colegio

La Policía Nacional ha desarticulado en Torrent un punto de venta de marihuana y hachís…

Gandia inicia la construcción del edificio principal de la Nova Marina con licencia oficial

El Ayuntamiento de Gandia ha otorgado la licencia de obras para la construcción del edificio…

Otras noticias

Jorge Rodríguez, alcalde d'Ontinyent.
Comarcal

Quina és la ciutat més segura de la Comunitat Valenciana? L’informe del Ministeri d’Interior que l’assenyala

Por Toni Cuquerella
Imatge del rescat amb helicòpter del cos de l'home mort junt al castell de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Troben el cos sense vida d’un home en una zona de difícil accés al castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Visor pressupostari de Xàtiva.
Comarcal

Com saber exactament a què destina Xàtiva els teus impostos: l’Ajuntament posa en marxa el nou visor pressupostari

Por Toni Cuquerella
casas bajas
ComarcalEl Rincón de Ademuz

Casas Bajas celebra la emblemática Subida al Peloto

Por Pau Gómez
Ontinyent ha presentat el nou servei d'Ontibici.
Comarcal

Ontinyent estrena el nou Ontibici: preus, com funciona l’aplicació i mapa de les noves estacions elèctriques

Por Toni Cuquerella
Port de Sagunt.
Comarcal

El plan de Sagunt para bajar el precio del alquiler: garantías totales para dueños y precios justos para vecinos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?