ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Més de 500 famílies de Gandia amb necessitats sociolaborals podran beneficiar-se del programa ‘Incorpora’t’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 27, 2023
332 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El programa està finançat al 100% per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives amb fons europeus

El Departament de Benestar Social de l’Ajuntament de Gandia va iniciar el desembre passat una nova edició del projecte ‘Incorpora’t’. Es tracta d’un programa d’itineraris integrats d’inclusió laboral dirigit a persones en situació o risc d’exclusió social, finançat al 100% per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives amb fons europeus, inclòs dins del contracte-programa 2021-2024.

Aquest divendres la regidora de Benestar Social, Inma Rodríguez, acompanyada per la treballadora social i coordinadora del projecte Incorpora’t, Silvia Pellicer, ho han presentat en roda de premsa.

La finalitat del projecte és el foment de la inclusió sociolaboral de persones en situació o risc d’exclusió social de la nostra ciutat, i lluitar contra la pobresa i qualsevol forma de discriminació. La prioritat de la inversió, a través de fons europeus, és la inclusió activa en vistes a fomentar la igualtat d’oportunitats i millora de l’ocupabilitat.

«Aquest programa, que porta en funcionament des de 2016, compta amb un perfil molt clar de persones amb risc o situació d’exclusió social i amb les ferramentes que utilitzem el que es busca és incorporar-les al món laboral», ha expressat la regidora.

En aquesta nova edició s’ha creat un nou equip Incorpora’t format per cinc treballadores socials i 4 TIS (Tècniques d’Integració Social) distribuïts per les cinc barriades socials de l’Ajuntament de Gandia: Beniopa, El·líptica, Raval, Corea i Grau.

El projecte pretén donar cobertura a les més de 500 famílies amb necessitats sociolaborals durant tot l’exercici 2023. El programa es durà a terme mitjançant una entrevista individualitzada inicial de diagnòstic social i laboral, tallers de cerca activa d’ocupació i orientació laboral individualitzada.

«Volem lluitar contra la pobresa i qualsevol mena de discriminació. Nosaltres som nou professionals molt implicades i motivades per a dur a terme aquest projecte. A cada una de les cinc barriades de la ciutat treballarem els itineraris amb l’objectiu d’aconseguir la major ocupabilitat possible», ha assenyalat Pellicer.

Tags: Gandia

Lo + leído

El Teatro Romano de Sagunt recibe este jueves el clásico ‘La dama boba’ dentro del festival Sagunt a Escena 2026

El Teatro Romano de Sagunt acoge este jueves, 13 de agosto, a las 22.30 horas,…

Qui és qui als Moros i Cristians d’Ontinyent 2026: càrrecs i comparses protagonistes

Ontinyent ja té configurada la llista de protagonistes per a les festes de Moros i…

À Punt retransmet en directe el Misteri d’Elx aquest divendres i dissabte des de la basílica de Santa Maria

À Punt retransmetrà en directe este divendres 14 i dissabte 15 d'agost les dos parts…

Otras noticias

641056829 18411878071123681 3987990122022658834 n
La Safor

Potries acudirá al Tribunal Supremo y baraja la vía público-privada para conseguir su residencia de mayores

Por Javier Ruiz
Foto 2 e1786609563425
La Safor

La Guardia Civil detiene a dos personas por robar con el método del mataleón en Oliva

Por Pau Gómez
Gandia
La Safor

Gandia tanca les piscines de Beniopa i Roís de Corella per l’alerta taronja per pluges

Por Adrián Lupiáñez
La safor
La Safor

El desempleo cae un 1,56 % en la Safor por Oliva y la Font d’en Carròs pese a la subida en Tavernes de la Valldigna

Por Adrián Lupiáñez
AO4547copia
La Safor

Gandia rebutja per unanimitat ampliar la Zona de Gran Afluència Turística

Por Javier Ruiz
1830 policia nacional agents
La Ribera BaixaLa Safor

Golpe al robo en viviendas con registros en Gandia y Cullera: intervienen joyas, dinero y material tras detener a tres personas

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?