ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

L’Associació Parkinson Gandia Safor celebrarà la II Run for Parkinson Digital el 6 de juny

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 26, 2021
229 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les regidores delegades de Sanitat i d’Esports, Liduvina Gil i Lydia Morant, respectivament, acompanyades de la presidenta de l’Associació Parkinson Gandia Safor, Mari Carmen Escrivà, han anunciat que aquesta entitat solidària celebrarà el pròxim 6 de juny la II Run for Parkinson Digital, un esdeveniment esportiu que s’organitza per segon any consecutiu de manera telemàtica per a evitar aglomeracions en context de pandèmia i que té com a objectiu sensibilitzar la ciutadania sobre aquesta malaltia.

L’eixida virtual tindrà lloc en directe a partir de les 10 h des de la pàgina d’Instagram de l’associació (@parkinsongandiasafor) i durarà una hora, espai de temps on els corredors i corredores participants hi viuran grans moments fins a l’arribada a meta a les 11 h amb diverses entrevistes i molts protagonistes. El directe de la cursa on-line el portarà la periodista i membre de l’associació, Jéssica Cánovas.

Aquesta carrera s’hi emmarca dins la 11ena edició d’aquest esdeveniment que es celebra a tots els països arran del món amb l’objectiu de “reivindicar i donar visibilitat una malaltia que afecta a més de 200.000 persones a Espanya sumant kilòmetres i mostrant el suport a aquestes persones i a les seues famílies i donar a conèixer l’Associació de Parkinson Gandia Safor, que treballa amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida personal i familiar de qui pateix Parkinson, posar al seu abast recursos i tractaments especialitzats, donar suport a la investigació sobre aquesta malaltia i crear un entorn social més integrat”, ha expressat Gil.

D’altra banda, la responsable de Sanitat ha agraït l’exemplaritat d’Escrivà i de l’associació, “un model a imitar que ha aconseguit que moltes persones que abans no tenien un espai per a poder millorar la seua situació personal sanitària ara el tenen a aquest espai”.

Per la seua part, Morant ha recordat que aquesta cursa que organitza l’Associació de Parkinson Gandia Safor des del l’any 2010 va començar a la pista del Poliesportiu Municipal i “es va estendre al carrer perquè la ciutadania també es sumara a una realitat propera que pot afectar a qualsevol”. També ha volgut agrair “la doble vessant social de l’associació d’acompanyament de les persones malaltes i les seues famílies i de foment de l’activitat física i esportiva en tots els àmbits, una manera de trencar barreres, obrir-se i de continuar actius”.

Finalment, Escrivá ha agraït el suport de l’Ajuntament de Gandia i de les entitats que col·laboren amb l’associació i, amb el mateix l’eslògan ‘No demanem la lluna, volem la cura’ que va nàixer en 2012, ha incidit en la importància de donar visibilitat aquesta malaltia que “sempre ha sigut desconeguda entre la gent i també entre els propis malalts”. En aquest sentit, aquestes curses solidàries “ens fan sentir molt recolzats i recolzades per tota la població”, ha expressat.

Per últim, la presidenta de l’Associació Parkinson Gandia Safor ha reivindicat que les teràpies i la investigació orientades a aquesta malaltia que afecta a 1.800 persones a La Safor i a 50 membres de l’associació “ens fa falta més que mai, tenint en compte el handicap que ha suposat la pandèmia”.

Per a donar visibilitat al missatge d’aquest acte solidari, el públic que assistisca en directe podrà comentar la carrera i recordar els grans moments viscuts en altres edicions i també podrà compartir la foto del seu dorsal a través de les xarxes socials acompanyada de l’etiqueta #IIRunForParkinsonDigital.

Totes aquelles persones que vulguen participar-hi poden inscriure’s des d’aquest dimarts, 25 de maig, a través de la plataforma www.crono4sports.es, on hi poden triar un dels tres tipus de col·laboració: dorsal bronze (3 euros), dorsal plata (6 euros), dorsal premium (10 euros).

La recaptació d’aquesta II Run for Parkinson Digital es destinarà al desenvolupament de les teràpies tan necessitades per a les persones malaltes. A més, les persones inscrites podran descarregar-se el dorsal que lluiran el dia de la carrera digital, encara que també se pot utilitzar la samarreta d’edicions anteriors.

A més, enguany com a novetat, amb el donatiu del dorsal els esportistes rebran una borsa de regal amb detalls d’empreses patrocinadores, que podran recollir el divendres 4 de juny a l’hipermercat Carrefour de Gandia d’11 a 19 hores portant la samarreta virtual amb què s’ha participat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Piden más de dos años de prisión para un policía de Torrent acusado de fingir el robo de su moto para cobrar el seguro

Un agente de la Policía Nacional adscrito a la Comisaría de Torrent se enfrenta a…

Previsión del tiempo en Requena, hoy lunes 16 de febrero

La Agencia Estatal de Meteorología (AEMET) prevé para este lunes 16 de febrero una jornada…

Previsión del tiempo en Gandia, hoy lunes 16 de febrero

La comarca de la Safor se prepara para un inicio de semana con tintes primaverales.…

Otras noticias

Reunión de trabajo para repensar el urbanismo de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta busca 9,5 millones en fondos europeos para transformar su modelo urbano tras la catástrofe de la dana

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos de Castelló por el viento.
ComarcalComunitat Valenciana

De las rachas huracanadas de 151 km/h en Xodos a los 26°C en Miramar: el paso devastador de la borrasca Nils

Por Toni Cuquerella
Junta de Govern de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Luz verde a los 52 millones del Gobierno para reparar el alcantarillado de Paiporta afectado por la DANA

Por Toni Cuquerella
Santuario de Santa María Magdalena de Novelda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Novelda invertirá 330.000 euros para salvar su joya modernista: los riesgos del Santuario de Santa María Magdalena

Por Toni Cuquerella
Nou vehicle nodrissa de Cullera.
Comarcal

Així és el nou vehicle polivalent de Cullera: 15.000 litres per a netejar carrers i apagar focs

Por Toni Cuquerella
Ajuntament d'Ontinyent.
Comarcal

Ontinyent rebutja en bloc la violència transfòbica després de la detenció de 14 joves per assetjament i agressions

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?