ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Generalitat aprova un ‘Càmping glamurós’ per a Gandia que suposarà una inversió de 9,5 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 22, 2022
259 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’estima que aquest projecte crearà entre 70 i 80 llocs de treball directes nous, amb la repercussió consegüent en l’economia local i a la comarca de la Safor

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha aprovat la declaració d’interés comunitari (DIC) per a la implantació d’un ‘glamping’ (Càmping glamurós) a Gandia, amb una superfície total de 188.707 metres quadrats i amb una capacitat màxima per a 2.591 persones.

Per a la consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, aquesta inversió, que s’ha estimat en 9,5 milions d’euros, “és una oportunitat que dinamitzarà encara més el turisme local i augmentarà l’ocupació al municipi durant tot l’any, mitjançant la creació d’ocupació estable i de qualitat, que permetrà continuar avançant en la desestacionalització del sector”.

Aquesta inversió es traduirà en la creació d’entre 70 i 80 llocs de treball directes nous, amb la repercussió consegüent en l’economia local. Així mateix, la consellera també ha destacat que la creació d’aquest nou model de càmping de luxe a la comarca de la Safor “també permetrà que augmenten els llocs de treball indirectes derivats de la mateixa activitat del càmping, ja que podrà ser un allotjament referent del sector a la província de València”.

El càmping s’integrarà en l’àmbit del carrer Molí de Santa Maria / camí Vell del Grau, des dels quals es pot accedir a les parcel·les previstes per a la ubicació del càmping i a un quilòmetre, aproximadament, de l’estació del ferrocarril al Grau de Gandia.

El subministrament d’energia elèctrica es farà mitjançant una connexió a línia de mitjana tensió existent a la part est de la parcel·la. Així mateix, s’ha concretat que es potenciarà l’ús d’energies alternatives, mitjançant ubicació de panells solars tèrmics i plaques fotovoltaiques en les cobertes dels edificis.

El subministrament d’aigua potable es realitzarà mitjançant dos punts de proveïment a la part sud de la xarxa local. A més, comptarà amb sistemes d’emmagatzematge d’aigua, amb capacitat de 280 metres cúbics/dia; sistema de potabilització, i sistema de bombament.

Aprofitaments del medi rural i desestacionalització turística
La declaració d’interés comunitari atribueix usos i aprofitaments en el medi rural, així com la utilització racional del territori, i és complementària a l’oferta turística actual de la ciutat de Gandia.

Així, l’activitat del càmping configura un producte turístic innovador dirigit a un públic específic, facilitarà l’accés del turisme estranger i del nord d’Europa i contribuirà, a més, a la diversificació i la complementarietat de l’oferta turística actual de la ciutat.

Així mateix, la necessitat d’emplaçament en el medi rural es deu a la intenció de crear un entorn sostenible integrat, on la naturalesa i els espais lliures cobren protagonisme.

Tags: Gandia

Lo + leído

¿Se acaba el ‘boom’ de la vivienda? Las inmobiliarias valencianas advierten de un cambio de ciclo en los precios

El sector inmobiliario de la Comunitat Valenciana lanza un aviso: los primeros meses de 2026…

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Xàtiva ha rebut un colp definitiu en les seues aspiracions de modernitzar les infraestructures judicials…

Huelga en educación: los sindicatos rechazan la segunda propuesta de servicios mínimos y el conflicto acaba en los tribunales

El conflicto educativo en la Comunitat Valenciana se recrudece. Tras la reunión mantenida esta mañana…

Otras noticias

AO 9336 copia
La Safor

Gandia renovarà el transport urbà amb autobusos elèctrics, més freqüències i connexió directa amb l’hospital

Por Javier Ruiz
AO8107copia
La Safor

La Policía Local de Gandia recibe tres vehículos y refuerza plantilla con 23 agentes

Por Pau Gómez
Fachada general 01
La Safor

La natalidad cae un 40 % en Gandia desde 2008

Por Pau Gómez
6529 audiencia provincial de valencia
La Safor

Piden más de ocho años de prisión para un acusado de asaltar y retener a un empresario en Gandia

Por Javier Ruiz
Ple municipal de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

Por Toni Cuquerella
L'anunci s'ha fet al cementeri de Gandia.
La Safor

Identificats els primers quatre afusellats pel franquisme a les fosses de Gandia: «Hui són l’avi de tots»

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?