ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Generalitat aprova el projecte bàsic de la connexió de la CV-60 amb l’N-332 en el tram Palma de Gandia-Gandia

La infraestructura té una longitud total d’un poc més de 7 quilòmetres i s’estructura clarament en dos àmbits funcionals
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 9, 2024
355 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4978 gandia mapa entorn cv 60

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori ha aprovat definitivament el projecte bàsic de la connexió de la CV-60 amb l’N-332 en el tram Palma de Gandia -Gandia, segons publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana este divendres, requisit necessari per a poder licitar la contractació de la redacció del projecte de construcció en este primer semestre de l’any 2024.

​​​​​​​La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, M. José Martínez Ruzafa, ha destacat que “és una prioritat completar el potent eix viari que suposa la CV-60 per a millorar la connexió de les comarques de l’interior amb el corredor viari d’alta capacitat de la costa que conformen l’AP-7 i l’N-332”.

A escala local, esta actuació millorarà la seguretat viària en reduir el trànsit en les travessies urbanes i polígons industrials, millorarà la qualitat de l’aire i s’evitarà la contaminació acústica. També es donarà continuïtat a les infraestructures viàries locals i a la xarxa ciclopedestre existent.

L’objecte del projecte és finalitzar l’execució de la CV-60 mitjançant la seua connexió amb la nacional N-332 i amb l’AP-7. La infraestructura té una longitud total d’un poc més de 7 quilòmetres i s’estructura clarament en dos àmbits funcionals. Un primer tram de connexió del segment d’autovia existent amb l’AP-7, amb característiques d’autovia, i que tanca l’important eix vertebrador amb les comarques de l’interior. I un segon tram, des de l’AP-7 fins a l’N-332, de caràcter més comarcal.

Respecte a la redacció del projecte de construcció, M. José Martínez Ruzafa, ha recordat que “es tindran en compte els condicionants establits en la declaració d’impacte ambiental i en l’informe de resposta d’al·legacions rebudes durant el tràmit d’informació pública”. I especialment, el projecte haurà de definir les connexions amb l’AP-7 i l’N-332 de mode consensuat amb el Ministeri de Transports i Mobilitat.

Vertebració eficaç del territori

La CV-60 és un dels principals eixos transversals de la xarxa de carreteres autonòmica i connecta, d’oest a est, les comarques de l’Alcoià, el Comtat, la Vall d’Albaida, la Costera, la Safor i la Marina. Actualment, discorre des de la connexió amb l’autovia A-7 (a l’altura dels túnels de l’Olleria) fins a la intersecció amb la CV-680, al sud del municipi de Beniflà.

Per a la Generalitat és necessari completar este potent eix viari per a millorar la connexió de les comarques de l’interior amb el corredor viari d’alta capacitat de la costa, que conformen l’AP-7 i l’N-332, i constituir un corredor alternatiu a la A-3 i AP-7. En definitiva, comunicar i vertebrar el territori per a donar suport a la igualtat d’oportunitats i l’economia productiva.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

El sud de la província de València ha registrat un episodi sísmic durant la darrera…

El servicio de agua en Riba-roja alcanza un 93% de valoraciones positivas entre la ciudadanía

El servicio de agua en Riba-roja se sitúa entre los mejor valorados por la ciudadanía,…

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

La ràpida intervenció dels serveis d'emergència i les forces de seguretat va evitar una tragèdia…

Otras noticias

ES Bellreguard
La Safor

La playa, la gastronomía y la historia impulsan a Bellreguard como Municipio Turístico

Por Javier Ruiz
Acte d'homenartge a Josep Piera celebrat a Gandia.
La Safor

L’última oda de Josep Piera: el Palau Ducal s’omple de versos i records per acomiadar el poeta

Por Toni Cuquerella
xeracoaerea
La Safor

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

Por Javier Ruiz
AO0080copia
CollaLa Safor

Gandia celebra el 50 aniversario del Vía Crucis viviente en el barrio de Santa Anna

Por Pau Gómez
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
20126Tavernesplatja e1774384162944
La Safor

Tavernes de la Valldigna sigue a la espera la Declaración Ambiental para regenerar su playa tras dos meses

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?