ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Justícia adjudica les obres d’execució dels jutjats de Gandia per 12,5 milions d’euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 10, 2021
58 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha adjudicat a l’empresa «Taller de Construcción TMR, SA» les obres d’execució de què serà el nou Palau de Justícia de Gandia per un import, sense IVA, de 12.498.011 euros.

El termini de presentació d’ofertes va finalitzar el passat 14 d’abril i, després d’aquest tràmit, està previst que les obres s’inicien el pròxim 9 d’agost i que concloguen d’ací a dos anys, segons indiquen fonts municipals.

El nou Palau de Justícia de Gandia, superarà els 16.000 metres quadrats en les seues cinc plantes i tindrà capacitat per albergar a 1.600 persones en unes instal·lacions «funcionals, modernes, i sostenibles i amb tots els serveis que es necessiten per a l’Administració de Justícia» tal com ha explicat la consellera Gabriela Bravo.

En aquest sentit, l’edifici tindrà espai per a 10 jutjats, 6 sales de vistes, les dependències dels col·legis d’advocats i procuradors, la Fiscalia, el Registre Civil, el Gabinet Psicosocial amb càmera Gessell, l’Oficina d’Assistència a les Víctimes dell Delicte , la Clínica Mèdic-forense, la Unitat de Valoració Integral i sis calabossos. En els nous jutjats treballaran 150 persones i estan dissenyats per rebre, de mitjana, unes 300 persones cada dia.

Per Gabriela Bravo «era una prioritat acabar amb la dispersió dels edificis judicials de Ciutat Ducal» gràcies a aquest «projecte ambiciós que representarà un abans i un després en la manera d’invertir en Justícia» perquè, entre altres avantatges, «aquest serà un edifici sostenible que tindrà consum zero d’energia».

Finalment, la consellera de Justícia ha agraït «la col·laboració i el compromís» de l’ajuntament de la capital de la Safor, a què se li ha delegat la competència per a la contractació de la redacció de projecte, licitació, adjudicació i execució de les obres.

Per la seua banda, l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha valorat que tot i la pandèmia, «aquest projecte tan necessari per a la ciutat seguisca en marxa» i ha recordat que «és molt esperat per la ciutadania, ja que és una reivindicació històrica, tant pel col·lectiu de professionals del sector com pels veïns i veïnes del municipi, els que han vist com mentre la ciutat avançava, creixia i milloraven els serveis, el món judicial es quedava relegat per la manca d’inversions per part de la Generalitat durant el període governat pel PP».

Morant ha agraït el compromís de la consellera Gabriela Bravo envers Gandia, atés que «aquesta és la inversió més gran que s’ha fet en matèria de justícia a la nostra ciutat. Si volem avançar en drets, la justícia ha d’anar sempre per davant, amb edificis accessibles, eficients i sostenibles».

Per la seua banda, el vicealcalde i regidor delegat d’Urbanisme, Josep Alandete, ha destacat que «la construcció del Palau de Justícia tindrà també una gran repercursió urbanística perquè ajudarà a construir eixa continuïtat de la trama urbana entre Santa Anna i la Plaça El·líptica, la qual cosa, afegida als projectes previstos per l’Institut Valencià de la Vivenda, suposarà una operació de regeneració urbana decisiva per a seguir contruint una ciutat amable i compacta que done servei a tota la ciutadania, visca on visca”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Guardamar prohíbe el baño en todas sus playas por la presencia de la especie venenosa ‘dragón azul’

La Policía Local de Guardamar del Segura ha decretado la prohibición del baño en todas…

Cómo ahorrar en combustible y peajes

Ahorrar en combustible y peajes es una parte esencial en toda empresa que haga un…

La muerte de un joven con parálisis cerebral destapa en Elche una vivienda usada como residencia ilegal para dependientes

Agentes de la Policía Local de Elche, en coordinación con la Policía de la Generalitat,…

Otras noticias

krakenmonsterparty251
Comarcal

Ontinyent acollirà 14 actuacions musicals durant les festes de Moros i Cristians

Por Redacción ComarcalCV
CHARLADEVIOGENPARAESCOLARESDELAPOLICIALOCALELDA
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Elda recibe 54.778 euros del Ministerio de Igualdad para la prevención de la violencia de género

Por Redacción ComarcalCV
2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?