ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia ultima el Pla Resistir III dotat amb més de 300.000 € per incloure a empreses i autònoms

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 4, 2021
161 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El govern de Gandia ha informat que les ajudes parèntesi dels plans Resistir I i II, posades en marxa per l’executiu local juntament amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana amb un pressupost de 2,6 milions d’euros, han beneficiat fins al moment a prop de 1.000 autònoms i microempreses de Gandia.

Així ho han explicat Josep Alandete, vicealcalde de la ciutat i José Manuel Prieto, coportaveu del govern municipal, en la roda de premsa celebrada després de la Junta de Govern.

Tal com s’ha explicat durant la compareixença, de moment i a falta d’aprovació d’altres 70 ajudes emmarcades dins del Pla Resistir II, el govern municipal ha atorgat 1,46 milions d’euros a 642 beneficiaris amb el Pla Resistir I i més de 700.000 € amb el Pla Resistir II a altres 327 beneficiaris. “Unes ajudes que s’han concedit amb la màxima celeritat i eficiència i que han convertit a Gandia en un municipi referent a l’hora d’atorgar les ajudes per a molts altres pobles i ciutats de la Comunitat Valenciana”, segons indiquen fonts municipals.

Jose Manuel Prieto ha informat que les algunes de les ajudes encara s’estan tramitant, ja que cal que els seus beneficiaris lliuren la documentació corresponent i que la propera Junta de Govern atorgarà pràcticament totes les ajudes restants de la segona fase del Pla Resistir II, i ha avançat que l’executiu espera posar en marxa el pla Resistir III amb els diners sobrants de les dues anteriors convocatòries. Els prop de 300.000 € d’aquesta nova iniciativa aniran destinats a aquelles empreses i autònoms que no s’han beneficiat de les dues edicions anteriors. «Hem detectat algunes empreses de determinats sectors que han sol·licitat els ajuts, però que no complien els requisits demanats així que aquesta nova línia anirà destinada a ajudar a aquests sectors».

Pel que fa a les ajudes a la transformació digital de les empreses, Alandete ha informat que la Junta de Govern ha aprovat 6 noves ajudes per un import de 9.537 € amb el que ja són 59 les empreses beneficiàries que han rebut un total de 121.000 €. El vicealcalde també ha avançat que queden pendents d’atorgar altres 75 ajudes per valor de 120.000 €.

Sobre totes les iniciatives posades en marxa des de l’executiu, Josep Alandete ha afirmat que es tracta d’ajudes «molt necessàries per a pal·liar els efectes de la pandèmia nostres sectors productius. Són iniciatives que permetran que les nostres empreses es preparen per a un món que cada vegada té més exigències digitals» va declarar el vicealcalde qui ha avançat que es tracta d’unes ajudes que «mantindrem en el temps per acompanyar les empreses de la ciutat cap a la digitalització».

Per finalitzar, s’ha recordat que l’any passat a l’Ajuntament de Gandia ja va atorgar l’any passat ajudes gràcies al romanent de tresoreria i que cal justificar les mateixes dins del termini marcat pel consistori fins al 15 de maig per evitar que es tramiten sol·licituds de reintegrament d’aquestes.
Durant la compareixença s’ha explicat que resten per presentar justificació en l’àmbit de la Cultura 10 empreses de les 28 que les van sol·licitar.
Pel que fa a les ajudes de comerç, resten per justificar 242 de les 454 atorgades i 9 de les 39 del sector turístic.
«Hi ha temps perquè hem ampliat el termini. Farem el treball administratiu necessari, però els beneficiaris han de saber que han de remetre la justificació perquè l’Ajuntament puga tancar les convocatòries per preparar-ne de noves iniciatives» va finalitzar Prieto.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Adif ha adjudicat per 20,5 milions d’euros les obres per al tendiment d’una segona via…

La jueza de la DANA eleva a 230 las víctimas mortales tras vincular a la catástrofe el fallecimiento de una persona de Catarroja 4 días después

La jueza que investiga la gestión de la dana ha elevado a 230 el número…

À Punt dará las campanadas desde Utiel

La televisión valenciana ha presentado hoy el programa especial de Nochevieja en el Ayuntamiento de…

Otras noticias

Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?