ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia ultima el dispositiu especial amb Policia Nacional i Guàrdia Civil pel perimetratge de la ciutat durant del cap de setmana

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 27, 2021
457 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor delegat de Seguretat, Nacho Arnau, va mantindre una reunió al costat dels màxims dirigents de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat representats a Gandia pel Comissari de la Policia Nacional a Gandia, Luis Ascaso; i el Capità de la Guàrdia Civil, Jose Manuel Recio; on també van estar presents els màxims dirigents de la Policia Local encapçalats per l’Intendent Principal Cap de la Policia Local de Gandia, Marc Cuesta.

Durant la trobada, celebrada a la central de la Policia Local, s’han establert les línies a seguir i les pautes de coordinació entre els diferents cossos de seguretat per, segons apunten fonts municipals, garantir el perimetratge que ha vingut imposat per la normativa publicada aquesta mateixa setmana i que afecta ciutats de més de 50.000 habitants a la Comunitat Valenciana.

Arnau ha explicat que la ciutat ha estat distribuïda en zones on s’han establert els accessos i eixides principals i secundàries. «En aquests punts principals hi haurà controls permanents als quals caldrà sumar altres controls aleatoris. Es tracta d’un sistema que ja vam posar en marxa durant la primera onada de la pandèmia» va explicar el regidor qui també va informar als participants de la reunió de les conclusions de la trobada que va mantindre mitjançant videoconferència amb la consellera de Justícia i Governació, Gabriela Bravo on havien estat convocats els representants de seguretat de les principals poblacions de la Comunitat Valenciana i on els responsables de seguretat de les diferents administracions locals van expressar a Bravo els detalls de la situació a cada municipi.

Després de la trobada, el regidor ha volgut enviar un missatge de responsabilitat a la ciutadania i ha declarat que «tot el pes i control no pot recaure en la policia perquè és materialment impossible que estiguem a tot arreu. L’actitud individual i col·lectiva de tots és la que ens ajudarà a superar aquesta situació de manera que una vegada més, hem d’apel·lar a la responsabilitat perquè, fent cas de les recomanacions sanitàries i de les administracions, puguem superar aquesta pandèmia».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

L’última abraçda de La Fúmiga: Alzira anuncia un concert històric i gratuït per a acomiadar la banda a casa

Una nit històrica, un comiat inoblidable i, sobretot, de baldraga i de franc per a…

Otras noticias

Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Primavera 2026 visitantes observando a los hipopotamos en BIOPARC Valencia
ComarcalValencia ciudad

BIOPARC pone el foco en la biodiversidad como aliada frente al avance de la crisis climática

Por Javier Ruiz
Central nuclear de Cofrentes.
ComarcalEl Valle de Cofrentes - Ayora

Fallo en la central nuclear de Cofrentes: un lote de piezas defectuosas provoca el incidente más grave desde 2007

Por Toni Cuquerella
Imagen de archivo de cable robado en una operació.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Detenido un hombre por robar 300 kg de cable en Buñol y Alborache

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?