ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia rep una ajuda de Consell de 100.000 € per potenciar i promocionar la ‘Ruta dels Borja’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado agosto 12, 2021
425 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Gandia ha anunciat que comptarà amb el suport de la Generalitat per a continuar impulsant la comercialització de productes turístics i culturals basats en la família Borja i en la promoció de la ruta temàtica ‘Ruta dels Borja’ gràcies al conveni que ascendeix a un total de 100.000 € per a aquest exercici.

El conveni ha estat signat per l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Després de la signatura, José Manuel Prieto ha volgut agrair la col·laboració de la Generalitat i el reforç que suposa per a la ciutat la signatura d’aquest conveni, «ja que permetrà continuar promocionant una oferta cultural clara i estructurada de productes i serveis que materialitze la promoció de la ‘Ruta dels Borja’. Una ruta que té resultats visibles de millora de la destinació amb la creació de productes Borja, la dinamització del sector turístic local i la satisfacció de les expectatives dels visitants».

Sobre la temporada turística, l’alcalde de la ciutat s’ha mostrat satisfet amb els resultats que s’estan obtenint després d’un any i mig que ha qualificat de «duríssim» i on «s’ha treballat molt des de l’administració, però sobretot, des de el sector turístic per aconseguir que a dia de hui estiguem en xifres d’ocupació molt positives».

«Al llarg d’aquest any i gràcies a aquest conveni hem creat continguts audiovisuals i interactius de la Ruta dels Borja; dut a terme accions de dinamització i comunicació en mitjans d’àmbit provincial i nacional a més de posar en valor tota la nostra riquesa en una xarxes socials que cada vegada tenen més pes a l’hora de decidir on passar les vacances i quines experiències viure» va declarar.

Per la seua banda, Francesc Colomer ha destacat que el conveni ve a reforçar la «singularitat d’una ciutat multiproducte com Gandia que ha estat capaç de dur a terme una transformació positiva sabent comprendre i interpretar el món que ens envolta» «Les ciutats turístiques han d’estar dissenyades per generar felicitat i escapar de la rutina. Per això és tan important aquest sector, ja que propiciarà la remuntada econòmica i emocional gràcies a tots aquells que conformen un ecosistema principalment integrat per menuts i mitjans empresaris que han estat castigats per la pandèmia».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Más docentes y récord en FP: así será el año escolar para los más de 800.000 estudiantes de la Comunitat Valenciana

Más de 808.000 alumnos y 83.921 profesores estrenan un curso escolar 2026-2027 en la Comunitat…

Xàtiva impulsa el comerç local per la tornada a l’escola amb xecs regal i premis directes

L'Ajuntament de Xàtiva ha organitzat per a aquest divendres, 11 de setembre, una nova jornada…

Així és el pla de Borriana per a protegir els seus edificis modernistes i impulsar el seu museu a l’aire lliure

L'Ajuntament de Borriana continua fent passos ferms en la seua estratègia per a transformar el…

Otras noticias

canalinterceptor
Comarcal

Alzira rep quasi 9 milions d’euros per transformar la ciutat i enfrontar riscos climàtics

Por Javier Ruiz
Plaça del Pare Jaime de Sagunt.
Comarcal

Així serà el nou parc urbà inclusiu del Port de Sagunt: 168.000 euros per a transformar la plaça Pare Jaime

Por Toni Cuquerella
Capità Cristià 2026 d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent viatja de la literatura de Tirant lo Blanc a la conquesta de Constantinoble en les seues Entrades de Moros i Cristians

Por Toni Cuquerella
Processó del Crist d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a diumenge 23 d’agost: Diana de Gala, la Processó del Crist i l’Orquestra Montecarlo

Por Toni Cuquerella
Acte del Contrabando d'Ontinyent.
Comarcal

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a dissabte 22 d’agost: Diana, Contrabando i la Baixada del Crist

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas han superado ampliamente los 40ºC.
ComarcalComunitat Valenciana

Ola de calor histórica en la Comunitat Valenciana: récord de 44,7 °C y nocturnas insólitas rozando los 40 °C este 19 de agosto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?