ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia reconeix l’esforç dels agents de la Policia Local durant la pandèmia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 17, 2021
50 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El Palau Ducal ha acollit la Festa de la Policia de la Policia Local de Gandia, un acte on es va premiar i reconéixer diferents efectius del cos policial per la seua tasca, i que va estar presidit per l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto.

L’acte va comptar amb una àmplia representació de la corporació municipal, membres de col·lectius socials i empresarials de la ciutat i representants del cos de Bombers, Protecció Civil, Creu Roja, Policia Nacional, Guàrdia Civil, a més del director General d’Operativa, Ángel Paredes; el jutge degà de la ciutat de Gandia, i el fiscal degà dels Jutjats de Gandia.

Durant l’acte, l’Intendent en Cap de la Policia Local, ha imposat a l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, i al regidor de Seguretat Ciutadana, Nacho Arnau, l’Escut d’Or de la Policia Local. També hi va haver un agraïment a diverses empreses, associacions i particulars que en els mals moments de la pandèmia, en què els recursos essencials de protecció personal resultaven escassos, van oferir material de manera desinteressada a la Policia Local.

Segons informen fonts municipals, s’ha agraït a aquells col·lectius que han participat a primera línia durant la pandèmia, amb una col·laboració estreta i constant amb la Policia Local, com ara el Departament de Salut de Gandia, el Cos Nacional de Policia, la Guàrdia Civil i l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil.

Alhora, s’ha agraït l’esforç de les treballadores de FCC, que van vetllar per la salut i la higiene en la neteja de les instal·lacions policials.
Finalment, també es va reivindicar la dedicació dels membres de la Policia Local de Gandia que porten més de vint anys integrats en diferents cossos de policia local de la Comunitat Valenciana i es va reconéixer aquells membres que han passat a la situació de jubilació, apunten les mateixes fonts.

El cap de la Policia Local de Gandia, Salvador Morant, va tenir unes paraules davant de tots els assistents amb les quals va agrair el treball de totes les unitats que conformen la Policia Local així com a la unitat administrativa. Morant va recordar que la pandèmia va suposar un canvi de prioritats, però que ara la ciutat recupera la seua activitat i per lo tant, la presència de la Policia Local. Quant als reptes de futur, el cap de la Policia Local, ha parlat de l’augment d’espais disponibles per a la ciutadania i les noves formes de mobilitat.

Per la seua banda, Nacho Arnau ha recordat que des del moment en què es va decretar l’estat d’alarma, la Policia Local va començar a fer front, amb èxit, a un dels reptes més importants que ha afrontat al llarg de la seua història, demostrant una gran empatia i solidaritat amb la ciutadania».
El regidor ha felicitat els membres de la Policia Local «per la gran tasca que heu realitzat durant la crisi de la Covid-19, on heu vetlat per la nostra seguretat posant en risc, en alguns casos, la vostra seguretat i la de les vostres famílies».

«En aquests dos anys i mig que porte de regidor he pogut conéixer en profunditat la Policia Local de Gandia. He pogut veure en primera persona la feina diària dels seus agents. Em sent molt orgullós de la Policia Local i molt agraït per tota la feina feta».

Finalment, José Manuel Prieto es va dirigir als agents afirmant «entre tots vosaltres, i les forces de seguretat que representeu, heu aconseguit situar Gandia com una de les ciutats més segures d’Espanya. El vostre treball incansable, precís i eficaç ha permés que Gandia compte actualment amb la taxa de criminalitat més baixa de l’última dècada, una fita que us anime a continuar mantenint».

També ha animat els membres de la Policia Local a continuar cooperant de forma conjunta amb la resta de cossos policials. «L’estreta coordinació que es demostra cada dia entre totes aquestes forces és fonamental per garantir la pau i la convivència a Gandia, per això hui també és moment d’agrair la col·laboració d’altres cossos de seguretat i d’emergències amb la nostra Policia Local com el Cos Nacional de Policia, la Guàrdia Civil, Protecció, Civil o el parc de bombers. Una cooperació estratègica i necessària que també ha estat traduïda amb operatius conjunts durant la crisi de la Covid-19».

«Els moments complicats sempre afecten més les persones vulnerables. I, per això, les administracions tenim l’obligació i el deure de posar en funcionament mecanismes per protegir-les. I això ho ha fet la Policia Local de Gandia durant la pandèmia».

Finalment, la màxima autoritat municipal ha declarat que «nosaltres també contribuirem, com hem anat fent aquests anys, a dotar de més mitjans i recursos el nostre cos de la Policia Local».

«Ens preparem per a ampliar, encara més, la formació per continuar amb l’excel·lència en l’atenció als nostres ciutadans i la prestació dels nostres serveis públics», va declarar José Manuel Prieto.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Mercadona estrena un nuevo portal de empleo con cerca de 250 ofertas

Mercadona abre hoy las puertas de su nuevo portal de empleo, una herramienta completamente renovada…

Desarticulada una organización que robó en los polígonos de Riba-roja y Crevillente

La Guardia Civil ha desmantelado una red delictiva que perpetraba robos en empresas de los…

Jaehyuck Choi gana el CIDO «Llíria City of Music» 2025

Jaehyuck Choi se alza como el ganador del Concurso Internacional de Dirección de Orquesta "Llíria…

Otras noticias

2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?