ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta la campanya de prevenció contra el consum de drogues «Aquest estiu, toca»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 21, 2021
139 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La regidora de Salut i Polítiques Saludables, Liduvina Gil, acompanyada del president del Consell de Joves de Gandia, David Valiente, ha presentat la campanya de prevenció contra el consum de drogues “Aquest estiu et toca”.

Es tracta d’una iniciativa que, segons indiquen fonts municipals, té com a objectiu donar visibilitat i continuïtat a totes les conductes saludables que l’ajuntament de Gandia, a través de la pròpia Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Additives (UPPCAs), i en coordinació amb la UPPCA de la Comunitat Valenciana i el Consell de Joves de la ciutat, ha posat en marxa durant els mesos de pandèmia per a potenciar els factors de protecció i restar factors de risc en el desenvolupament de la joventut.

Gil ha explicat que durant la pandèmia, i especialment en el confinament, “van disminuir les borratxeres entre la joventut del 44% al 23% de mitjana (del 46,2% al 25,3% en homes i del 44% al 23% en dones), però la retirada de l’estat d’alarma posa en risc aquest avanç en els comportaments saludables, augmentat la probabilitat de consum de risc en temps d’oci”.

«Aquest context d’incertesa i dificultat per a l’adolescència, que s’ha vist privada de l’oci comunitari i la socialització entre iguals, a més d’afrontar l’estrès provocat per l’atipicitat de dos cursos acadèmics, la nostra joventut es troba amb la possibilitat de poder retrobar-se, amb el desig de recobrar aqueixa anhelada normalitat pre-pandèmia”, ha assegurat la responsable de Salut, qui ha anunciat que, a més, Gandia reforçarà la prevenció i disminució de danys en el consum de drogues amb la campanya “Amb la coca, no et ralles”, impulsada per la Fundació Controla Club, que es desenvoluparà els pròxims dissabtes 7 i 14 d’agost a la platja de Gandia amb activitats itinerants que recorreran el Passeig Marítim i les zones d’oci.

Per últim, Gil ha recordat que l’últim Estudi de prevalences de consum de drogues que duu a terme l’ONG Controla Club en espais d’oci situa aquesta tendència en el 3% de la joventut valenciana enquestada, motiu pel qual ha incidit en el missatge de la campanya “Aquest estiu et toca”. “Ara que podem eixir i gaudir, aquest estiu toca viure sense alcohol, sense drogues, amb responsabilitat”.

Finalment, Valiente ha assenyalat que el Consell dels Joves de Gandia s’ha volgut sumar a aquesta campanya protagonitzada per integrants del mateix Consell tant al vídeo com al cartell perquè “és un moment de reactivar la joventut i de gaudir respectant les mesures de COVID per a tindre un oci segur i saludable”. Així mateix, ha agraït al departament de Salut per continuar treballant amb la joventut de Gandia i donar suport als seus projectes.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Castelló impulsa el seu sector citrícola local amb la jornada de dinamització “Festa de la Taronja” aquest cap de setmana

Castelló presenta una jornada de dinamització del sector citrícola local que se celebrarà aquest dissabte…

El granizo del pasado lunes deja 5.000 toneladas dañadas de caqui en Carlet y Massalavés

Nuevo contratiempo para la campaña del caqui en la Comunitat Valenciana. Justo cuando nos encontramos…

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

L'Ajuntament de Gandia ha anunciat la implantació d'un sistema pioner d’alerta primerenca que marcarà un…

Otras noticias

2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
L'ajuda ha sigut anunciada a la seu de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
ComarcalLa Vall d'Albaida

La Diputació inverteix 180.000 euros per assegurar la continuïtat de les vivendes tutelades del Projecte Trèvol a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?