ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta la campanya de prevenció contra el consum de drogues «Aquest estiu, toca»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 21, 2021
164 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La regidora de Salut i Polítiques Saludables, Liduvina Gil, acompanyada del president del Consell de Joves de Gandia, David Valiente, ha presentat la campanya de prevenció contra el consum de drogues “Aquest estiu et toca”.

Es tracta d’una iniciativa que, segons indiquen fonts municipals, té com a objectiu donar visibilitat i continuïtat a totes les conductes saludables que l’ajuntament de Gandia, a través de la pròpia Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Additives (UPPCAs), i en coordinació amb la UPPCA de la Comunitat Valenciana i el Consell de Joves de la ciutat, ha posat en marxa durant els mesos de pandèmia per a potenciar els factors de protecció i restar factors de risc en el desenvolupament de la joventut.

Gil ha explicat que durant la pandèmia, i especialment en el confinament, “van disminuir les borratxeres entre la joventut del 44% al 23% de mitjana (del 46,2% al 25,3% en homes i del 44% al 23% en dones), però la retirada de l’estat d’alarma posa en risc aquest avanç en els comportaments saludables, augmentat la probabilitat de consum de risc en temps d’oci”.

«Aquest context d’incertesa i dificultat per a l’adolescència, que s’ha vist privada de l’oci comunitari i la socialització entre iguals, a més d’afrontar l’estrès provocat per l’atipicitat de dos cursos acadèmics, la nostra joventut es troba amb la possibilitat de poder retrobar-se, amb el desig de recobrar aqueixa anhelada normalitat pre-pandèmia”, ha assegurat la responsable de Salut, qui ha anunciat que, a més, Gandia reforçarà la prevenció i disminució de danys en el consum de drogues amb la campanya “Amb la coca, no et ralles”, impulsada per la Fundació Controla Club, que es desenvoluparà els pròxims dissabtes 7 i 14 d’agost a la platja de Gandia amb activitats itinerants que recorreran el Passeig Marítim i les zones d’oci.

Per últim, Gil ha recordat que l’últim Estudi de prevalences de consum de drogues que duu a terme l’ONG Controla Club en espais d’oci situa aquesta tendència en el 3% de la joventut valenciana enquestada, motiu pel qual ha incidit en el missatge de la campanya “Aquest estiu et toca”. “Ara que podem eixir i gaudir, aquest estiu toca viure sense alcohol, sense drogues, amb responsabilitat”.

Finalment, Valiente ha assenyalat que el Consell dels Joves de Gandia s’ha volgut sumar a aquesta campanya protagonitzada per integrants del mateix Consell tant al vídeo com al cartell perquè “és un moment de reactivar la joventut i de gaudir respectant les mesures de COVID per a tindre un oci segur i saludable”. Així mateix, ha agraït al departament de Salut per continuar treballant amb la joventut de Gandia i donar suport als seus projectes.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Imatge de la proposta d'ubicació de la macroplanta solar al port de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Sagunt demana situar la macroplanta solar de la gigafactoria en el port marítim perquè no afecte terreny agrícola

Por Toni Cuquerella
El president Juanfran Pérez Llorca ha visitado Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta pide infraestructuras resilientes para cerrar la herida de la dana y reclama al Consell acelerar la reconstrucción

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?