ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta el projecte ‘L’amor vertader’ per a conscienciar la joventut de cara al pròxim 14 de febrer

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 11, 2021
408 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora delegada d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives, Juana Navarro, ha presentat el projecte ‘L’amor vertader’, una iniciativa destinada a la joventut de Gandia que busca la conscienciació sobre un tema tan popular com és l’amor.

Segons ha explicat Navarro, la idea consisteix en el disseny d’una sèrie de cartells amb missatges reivindicatius que s’han distribuït a centres educatius públics i concertats de Gandia, a més d’altres espais, perquè la joventut prenga consciència sobre què és i no és l’amor.

“Ho estem fent perquè creiem que moltes vegades hi ha uns conceptes erronis sobre què és l’amor, i és important que vagen aprenent els joves quan no hi ha amor encara que ells creguen que això sí és amor. Llavors, estem molt interessats en què aquest projecte seguisca avant i l’alumnat es consciencie del que realment és l’amor i com tindre una relació de parella basada en el respecte i en la confiança”.

Així, la campanya mostra missatges erronis i confusos que poc o res tenen a veure amb l’amor, com ara: “La gelosia és una prova d’amor”; “L’amor ho supera tot”; “Sense tu no sóc res”… «I és que, si la nostra maduresa emocional no està prou formada, podem entregar-nos a una relació tòxica pensant que hem de fer una gran quantitat de sacrificis en nom de l’amor. Per això, la campanya fa reflexionar sobre la necessitat de diferenciar els comportaments saludables dels destructius», asseguren fonts municipals.

«Perquè, tot i que que és fàcil passar-ho per alt, hi ha una línia molt prima entre sentir amor i tindre una dependència emocional o obsessió per l’altra persona, que en molts casos pot desencadenar en problemes més greus com la violència de gènere».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

L'Ajuntament de Gandia ha posat en marxa una nova campanya de sensibilització i vigilància preventiva…

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

El Gobierno de España ha destinado más de 400 millones de euros a la recuperación…

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Otras noticias

Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Primavera 2026 visitantes observando a los hipopotamos en BIOPARC Valencia
ComarcalValencia ciudad

BIOPARC pone el foco en la biodiversidad como aliada frente al avance de la crisis climática

Por Javier Ruiz
Central nuclear de Cofrentes.
ComarcalEl Valle de Cofrentes - Ayora

Fallo en la central nuclear de Cofrentes: un lote de piezas defectuosas provoca el incidente más grave desde 2007

Por Toni Cuquerella
Imagen de archivo de cable robado en una operació.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Detenido un hombre por robar 300 kg de cable en Buñol y Alborache

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?