ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta el “Diagnòstic per a la redacció de l’estratègia de dinamització de barris»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 16, 2021
295 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor delegat de Polítiques amb la Ciutadania, Nahuel González, acompanyat per la regidora delegada d’Educació i Benestar Social, Carmen Fuster, la directora General de Participació Ciutadana de la Generalitat, María Jesús Pérez; i el seu homòleg municipal a Gandia, Juanjo Giner; ha presentat a la Casa de la Marquesa les jornades sobre el “Diagnòstic per a la redacció de l’estratègia de dinamització de barris de Gandia”, un document estratègic per a l’ajuntament de Gandia, elaborat per l’entitat municipal ‘Estudi la Dula’, que serveix com punt de partida d’un Pla d’Acció que busca promoure la participació veïnal als barris de la ciutat.

Arran de les conclusions que recull aquest informe, González ha agraït la labor de l’equip tècnic de la Dula i ha destacat que l’anàlisi demostra “per una banda, que Gandia és una ciutat referent en matèria de participació que ha apostat durant molts anys perquè tinguera elements per a poder dialogar amb la ciutadania i amb els col·lectiu socials en matèria social, cultural i veïnal, com per exemple consells, organismes de barri com les juntes de districte i un col·lectiu associatiu molt apoderat; i per d’altra, reconèixer que encara tenim molts objectius per abordar. Estem vivint una època molt difícil de pandèmia, i tot així, hem de millorar les ferramentes, hem de donar suport als col·lectius i hem de treballar per apoderar més la ciutadania perquè al final la democràcia es pot considerar democràcia si la ciutadania aconsegueix tindre veu i capacitat de decidir en aquestes matèries i en el dia a dia d’una ciutat com és Gandia”.

Així mateix, González ha volgut agrair a tots els col·lectius i agents la implicació en el ”treball transversal per fomentar la participació de la ciutadania a la nostra ciutat”.

D’altra banda, Fuster ha subratllat que “aquestes metodologies són molt importants perquè es parteix de les necessitats de la ciutadania dels barris i de les associacions a les quals se tracta d’adaptar-se i donar la resposta adequada”.

Per la seua part, Pérez ha mostrat el seu suport a l’impuls de projectes com aquest que “són concordes al govern obert que gestiona la pròpia Generalitat Valenciana en polítiques de participació ciutadana amb la governança participativa, per tant, cal donar suport i acompanyar aquest tipus de polítiques que són importantíssimes i fonamentals per a la política en el seu conjunt”.

Finalment, Giner ha incidit en el fet que aquest diagnòstic amb que compta Gandia serà “pioner en el País Valencià” i serveix per a motivar la “dinamització dels barris i la cogestió dels espais populars i centres socials públics”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Detenida en Torrent una mujer por empadronar ilegalmente a extranjeros

La Policía Nacional ha arrestado en Torrent a una mujer de 33 años por facilitar…

Foios y Meliana buscan soluciones al paso a nivel de la línea 3 de Metrovalencia

El Ayuntamiento de Foios ha mantenido esta semana una reunión con el conseller de Medi…

Benetússer recibe 7,2 millones del Fondo de Solidaridad de la UE para reconstrucción

El Ayuntamiento de Benetússer ha confirmado la asignación de 7,2 millones de euros por parte…

Otras noticias

Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
Reunión de la ministra de Igualdad con el colectivo Semana Santa Inclusiva.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Gobierno llevará ante la Fiscalía el veto a las mujeres en la Cofradía de la Purísima Sangre de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Pleno municipal de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta aprueba por unanimidad una línea de ayudas extraordinarias para reparar ascensores dañados por la dana

Por Toni Cuquerella
Un agent en el complex 'l'Alemany' de Sagunt, on es va produir l'homicidi.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Centro histórico de Villena.
ComarcalL'Alt Vinalopó

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

Por Toni Cuquerella
CallesCompostaje2
ComarcalLa Serranía

La Diputación invertirá 1,8 millones para ampliar la planta de compostaje en Calles

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?