ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia oferirà transport públic urbà gratuït per als joves de fins 30 anys fins a final d’any

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 10, 2022
330 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

La mesura beneficiarà a més de 23.000 joves de Xàtiva, i comptarà amb el finançament d’un 50% de la Generalitat

Més de 23.000 joves de Gandia de fins a trenta anys disposaran de transport públic urbà gratuït des del pròxim 13 d’octubre fins a final d’any.

Així ho ha anunciat l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto en una roda de premsa on ha comparegut acompanyat del vicealcalde, Josep Alandete, el regidor de Mobilitat i Trànsit, Nacho Arnau i el gerent de La Marina Gandiense, Jesús Ferrer.

Aquesta mesura es posa en marxa després de sumar-se el govern municipal a l’anunci realitzat la setmana passada pel president de la Generalitat, Ximo Puig, mitjançant el qual la Generalitat finançarà el 50% del cost dels autobusos urbans i l’Ajuntament finançarà l’altre 50% del cost d’aquesta iniciativa.

«Es tracta d’una mesura més per a ajudar les famílies a fer front a la inflació i a més, promoure l’ús del transport públic» ha declarat José Manuel Prieto qui ha incidit en el fet que l’executiu municipal continua apostant per a ajudar a les famílies i als sectors productius. «En aquest cas, ens sumem a una iniciativa llançada per la Generalitat, pensada per als més joves, perquè puguen fer un ús gratuït de l’Urbanet i La Marina, i finançarem el 50% del cost d’aquesta mesura».

D’aquesta manera, la gratuïtat en el transport públic s’aplicarà a tots els joves de fins a trenta anys inclusivament, tant per a l’Urbanet com per a la Marina Gandiense. En el cas dels xiquets i xiquetes de 0 a 4 anys la mesura no s’aplicarà, ja que estan exempts de pagament.

El servei el poden obtindre aquells joves que ja disposen de la targeta d’estudiant per al transport (fins als vint-i-quatre anys) o bé la targeta d’universitària no hauran de fer res. A partir del dijous dia 13, amb eixa targeta jove o d’universitari, s’originarà un tiquet de cost zero quan pugen a la Marina o l’Urbanet.

Si no disposen de la targeta d’estudiant, la sol·licitud i l’obtenció de l’abonament gratuït es podrà fer en línia, d’una forma molt similar al xec escolar. Els joves interessats hauran d’entrar a la web de l’Ajuntament a (www.gandia.es) a partir del 13 d’octubre, introduir el seu DNI i data de naixement i, si tot és correcte, es generarà un PDF amb les seues dades. Aquest PDF s’haurà de mostrar al conductor juntament amb el DNI/NIE i s’expedirà un tiquet a cost zero.

Si algun dels joves interessats no disposa de DNI/NIE, haurà d’acudir amb el seu representant legal a l’Ajuntament a recollir el seu abonament.

Tal com s’ha explicat en la compareixença, l’abonament gratuït serà personal i intransferible i està previst que s’habilite una taula en l’entrada de l’Ajuntament per a resoldre incidències i un telèfon d’informació (96.295.94.95).

Nacho Arnau ha valorat positivament la mesura: «És una iniciativa que facilita la vida dels ciutadans i que, a més, fomenta l’ús del transport públic. D’altra banda, la facilitat per a realitzar el tràmit fa que aquesta mesura siga molt útil».

Per part seua, Josep Alandete, ha afirmat que «Aquest govern està responent a les necessitats de la població i aquesta és una mesura que fomenta el no ús del vehicle privat. El barri del Grau, especialment, es veurà molt beneficiat, ja que els escolars de la barriada que resideixen a Gandia fan ús d’aquest servei de manera habitual».

Finalment, Jesús Ferrer, gerent de La Marina Gandiense ha volgut agrair a l’ajuntament la rapidesa a l’hora d’establir el protocol que permeta als joves gandians acollir-se a la mesura.

Tags: Gandia

Lo + leído

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

La Diputación de Valencia y la Fundació Sonora han puesto en marcha la iniciativa cultural…

Torrent ofrece un gran concierto gratuito con Rosa López, Natalia y Chema Rivas

La Plaza de la Libertad de Torrent acogerá este domingo 26 de julio a las…

Gandia, tercera destinació més buscada a Espanya per a l’estiu del 2026

Gandia reforça la seva presència com una de les capitals turístiques a Espanya. La ciutat…

Otras noticias

Gandia
DeportesLa Safor

Gandia reúne a cerca de 30 equipos de toda España en la XXXI edición del Seven Rugby Platja

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del Pla de Residus de Gandia.
La Safor

Gandia diu adeu al model antic de residus: el pla a 10 anys que transformarà per complet els carrers de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Un dels exemplars d'àguila pescadora.
La Marina AltaLa Safor

El viatge de 2.700 quilòmetres per a salvar l’àguila pescadora en el Marjal de Pego-Oliva

Por Toni Cuquerella
Aparcamiento en Gandía.
La Safor

Gandia invierte 114.000 euros en el Grau para sumar 170 plazas de aparcamiento y zonas verdes en la avenida del Port

Por Adrián Lupiáñez
Gandia mundial espanya
La Safor

Gandia instal·larà 7 pantalles gegants per a seguir la final del Mundial de futbol entre Espanya i l’Argentina

Por Adrián Lupiáñez
Joan Francesc Mira.
La Safor

L’escriptor Joan Francesc Mira, Premi Roís de Corella 2026: homenatge de Gandia a una llegenda viva de les lletres valencianes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?