NULL
Gandia ha celebrat el Comité de desembre com a destí SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destins) i ha obtingut 139 distingits en aquest nou cicle del segell de qualitat destí Gandia.
Segons informen fonts municipals, és el segon destí de la Comunitat Valenciana quant a nombre de serveis que han obtingut la distinció, la qual cosa reflexa que Gandia continua treballant en la qualitat turística.
Després d’aquest nou cicle, ja són 7 municipis els que compten amb serveis distingits en el segell integral de qualitat turística en destí dels 21 que formen el destí SICTED Gandia.
L’objectiu d’aquest projecte és aconseguir l’excel·lència turística amb la finalitat de diferenciar-se d’altres destins.
«Cal destacar que cada vegada són més els organismes públics i empreses privades de Gandia i la Safor que s’han adherit al projecte que es va iniciar a la ciutat de Gandia l’any 2014», apunten des del consistori.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací