ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia obri al públic l’skate park de Roís de Corella

L'actuació ha comptat amb un pressupost d'1.031.000 euros dels quals 700.000 euros procedeixen dels fons europeus Next Generation
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 21, 2023
586 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
2839 gandia skate park

Gandia ha obert al públic l’skate park situat a la barriada de Roís de Corella en la confluència del passeig Germanies i el carrer Partit de Quintano. L’alcalde, José Manuel Prieto, acompanyat per altres membres de la corporació municipal ha participat en l’obertura d’aquest espai que compta amb més de 10.600 metres quadrats.

Després de la visita a la nova instal·lació, Prieto ha afirmat que es tracta d’un dels projectes “més esperats i il·lusionants, dels quals hem posat en marxa, perquè defineix el full de ruta de la nostra gestió: atraure inversions, crear nous espais d’oportunitats i convivència, i realitzar projectes que milloren la qualitat de vida dels nostres ciutadans, en aquest cas pensant en els nostres xiquets, joves i majors” “Hem convertit una font trencada i abandonada en un espai aprofitable i disfrutable. Al mateix temps, incrementem l’oferta d’oci saludable per als joves i oferim un espai intergeneracional on passar temps en família, a l’aire lliure, practicant esport i jugant. Estem enfront d’un nou parc saludable, sostenible i intel·ligent perquè tots puguem gaudir de l’esport i a l’aire lliure, de la nostra ciutat”.

L’actuació ha comptat amb un pressupost d’1.031.000 euros dels quals 700.000 euros procedeixen dels fons europeus Next Generation mentre que el consistori ha realitzat una important aportació de més de 300.000 euros. Aquesta ajuda europea s’emmarca en les accions destinades a la promoció d’estils de vida saludables a través de la rehabilitació d’espais convocada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, FEMP, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

El nou skatepark bowl té 3 zones. Una en el got superior, per a un nivell de dificultat menor; altres dos, en un segon got de major dimensió, una per a un nivell intermedi i la més profunda per als patinadors més experts. També hi ha un tram de transició, punts de patinatge d’iniciació i rampes menys exigents per a usuaris de patins.

A més, la intervenció ha permés la instal·lació d’un Castell d’Aventura, un fort medieval a l’estil dels vaixells instal·lats en l’arena de la platja. El castell està executat en fusta de Robínia. Una fusta altament duradora enfront de les inclemències climatològiques i el seu ús continuat. Paral·lelament, s’ha construït una nova zona de jocs, que inclou un carrusel inclusiu, per a fomentar la interrelació entre xiquets amb capacitats diferents.

Un altre dels aspectes que ha destacat la primera autoritat municipal és que les persones majors també tenen el seu espai. Existeix un circuit bio saludable per a exercicis físics i de manteniment a més de pistes de petanca.

Paral·lelament, s’ha dut a terme una adequació urbana i paisatgística de l’entorn amb més plantes i arbres, millora del sistema de reg de tota la zona i augment del nombre de punts de llum.

També s’han instal·lat cambres Smart City amb tecnologia ‘On the edge’. El sistema realitza el recompte de les persones presents en el lloc, no grava les imatges, només monitora dades que seran integrats en la plataforma Smart City de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es pot conéixer les preferències dels usuaris, els horaris de major afluència i aforament.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

La CV-425 entre Buñol y Alborache reabrirá el próximo fin de semana tras la instalación de la nueva pasarela peatonal

Las obras de transformación de la carretera CV-425, que conecta Buñol y Alborache, han entrado…

El poble viral de TikTok que busca cases i terrenys per rebre centenars de nous veïns

Èxit rotund de la nova campanya d'atracció de població a la Costera. L'Ajuntament de Cerdà…

La playa de La Pobla de Farnals estrena la 10ª edición de su Fira d’Estiu

La playa de La Pobla de Farnals se convierte desde este viernes en el epicentro…

Otras noticias

Gandia lidera el descenso del paro en La Safor
La Safor

Gandia lidera la caída del desempleo en la Safor mientras Palmera y Xeraco sufren los mayores repuntes

Por Adrián Lupiáñez
Supermercat de Xeraco interessat en instal·lar una gasolinera.
La Safor

L’Ajuntament de Xeraco recorrerà davant el TSJCV la sentència que declara viable la instal·lació d’una gasolinera al carrer Jaume I

Por Toni Cuquerella
AO 1185 copia
La Safor

El Ayuntamiento de Gandia estrecha la coordinación con la UME en plena campaña forestal

Por Adrián Lupiáñez
Balbina Sendra i Alícia Izquierdo.
La Safor

Gandia blinda el seu patrimoni natural: aprovat el pla per a crear la gran Anella Verda de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Terrer Montaje e1782732866847
La Safor

La Font d’en Carròs renueva su red de agua potable con 2.250 contadores de telelectura

Por Javier Ruiz
L'alcalde de Gandia ha presentat el pla antiinundacions en el qual s'invertiran 11 milions.
La Safor

El pla d’11 milions d’euros amb què Gandia es blindarà contra les pluges torrencials i el canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?