ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia modifica el PGOU per a facilitar l’arribada d’hotels permetent que puguen créixer un 30%

El consistori espera que la implantació de nous hotels permeta l'arribada de noves operatives que ajuden a desestacionalitzar la platja i generar economia
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 19, 2024
380 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1348 gandia hotels projectes

L’Ajuntament de Gandia ha aprovat la modificació del PGOU (Pla General d’Ordenació Urbana) amb la qual es podrà aplicar el conegut com a “incentiu hoteler”. Així ho explicava aquest dijous el regidor delegat d’Urbanisme, Vicent Mascarell, acompanyat per l’edil responsable de Turisme, Balbina Sendra, i Pablo del Castell, en representació de l’Associació Empresarial Hotelera de Gandia i la Safor (AEHGS).

Tal com ha explicat Mascarell, l’objectiu de la mesura és afavorir la instal·lació d’hotels, ampliar-los o modernitzar-los. «A finals dels anys noranta ja avançàrem en aquest aspecte i ara, l’aplicació de la nova modificació permetrà que aquests incentius es traslladen a la ciutat o espais com Sanxo Llop, Marxuquera o el sector d’equipaments de la platja».

L’edil ha volgut agrair als tècnics i l’Associació Hotelera el treball fet per posar en marxa aquesta mesura que, bàsicament, permet un increment del 30% sobre la superfície construïda, amb la qual cosa s’augmenten les possibilitats d’implantació de noves instal·lacions hoteleres o incrementar la rendibilitat de les ja existents en poder acollir-se a una ampliació de les instal·lacions. A canvi, les empreses compensen l’excés de volumetria amb la implantació de zones verdes.

«Som l’única ciutat de la província de València que aplica una mesura com aquesta que, gràcies a una modificació urbanística, permet ampliar els espais verds i millorar les condicions d’un gran motor econòmic com és el turisme».

Per part seua, Sendra ha valorat la importància de la quantitat de places hoteleres disponibles i que els hotels puguen oferir més i millors serveis. «Tot això ho aconseguim amb l’aplicació d’aquesta nova mesura que, a més, ens permet guanyar en sostenibilitat augmentant el patrimoni verd de tots», i ha agraït al sector «el treball incansable que han fet perquè hui estiguem ací presentant una mesura que representa perfectament la col·laboració publicoprivada». Un altre aspecte que ha plantejat la regidora és que la implantació de nous hotels permet l’arribada de noves operatives que ajuden a desestacionalitzar la platja i generar economia.

Finalment, Del Castillo ha volgut agrair a Mascarell la seua feina. «Diana Morant va posar la llavor del que hui anunciem i, en aquest sentit, el regidor ha estat clau i eficaç per aconseguir-ho».

El representant de l’associació hotelera ha qualificat la mesura com a necessària, ja que «possibilita l’arribada d’inversions d’una manera extraordinària i aclareix els termes de la volumetria que, en un negoci com el nostre, suposa la diferència entre que siga viable o no instal·lar-ne un hotel». «L’alcalde ja ho ha dit, necessitem facilitar les inversions i aquesta modificació ho possibilita alhora que fem la ciutat més habitable amb noves zones verdes», ha finalitzat.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

El Govern municipal de Gandia ha dit "prou". L'executiu local ha impulsat una declaració institucional…

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Després d’anys d’espera i de superar diversos obstacles administratius, les obres de rehabilitació integral del…

¿Viajas al Campus de Burjassot? La UV lanza un plan de coche compartido que paga a los conductores hasta 200 euros al mes

El Campus de Burjassot-Paterna se ha consolidado como un referente de la movilidad sostenible en…

Otras noticias

L'anunci s'ha fet al cementeri de Gandia.
La Safor

Identificats els primers quatre afusellats pel franquisme a les fosses de Gandia: «Hui són l’avi de tots»

Por Toni Cuquerella
Gandia es prepara per a la fideuà més internacional.
La Safor

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

Por Toni Cuquerella
L'IGN ha informat del terratrèmol amb epicentre a Oliva.
La Marina AltaLa Safor

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

Por Toni Cuquerella
ES Bellreguard
La Safor

La playa, la gastronomía y la historia impulsan a Bellreguard como Municipio Turístico

Por Javier Ruiz
Acte d'homenartge a Josep Piera celebrat a Gandia.
La Safor

L’última oda de Josep Piera: el Palau Ducal s’omple de versos i records per acomiadar el poeta

Por Toni Cuquerella
xeracoaerea
La Safor

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?