ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia inicia la segona fase del projecte de participació ciutadana per a la restauració ambiental de l’incendi de Marxuquera

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 23, 2021
274 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La regidora delegada de Gestió responsable del Territori, Alícia Izquierdo, acompanyada del director general de Medi Natural, Daniel Muñoz, ha presentat una nova fase del projecte participació ambiental conegut com a Marxuquera Verda.

“Estava programant fer una segona fase d’aquest projecte de conservació, coneixement i difusió de l’entorn, afectat per l’incendi de 2018, però va quedar aturat a conseqüència de la pandèmia. Ara, per fi, és el moment d’obrir un procés d’inscripcions de persones, col·lectius que hi vulguen participar fent una passa més, amb accions i activitats de seguiment, de custòdia i cura, en un espai en recuperació”, ha explicat Izquierdo.

La intenció és mantindre, amb l’arribada de la calor, totes eixes plantacions realitzades que poden tindre problemes. Per raons de seguretat, s’hi crearan grups d’entre 10-15 persones que aniran setmanalment a mantindre els arbres, regar els cèrcols, etc… Hi haurà una part didàctica, rebran material i passaran a fer-hi l’activitat, segons indiquen fonts municipals.
Les activitats es poden concebre també com a jornades en família d’un sol dia, per a gaudir de l’espai o fer un seguiment del treball fet per la gent en la primera fase… No es tracta de substituir l’activitat que ja fa l’Ajuntament, amb la col·laboració dels col·lectius, apunten des del consistori.

“Volem apostar també per involucrar els grups scouts de la ciutat, molt vinculats a la natura, i que no poden fer moltes de les seues activitats per la Covid-19”. Per cert, que Muñoz ha assegurat que tots els indicadors mostren que la restauració està sent molt bona i ja hi ha zones on mai es diria que han patit un incendi. També l’impacte visual dels més de 1.000 arbres plantats ja és més que evident.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Juan Romero (Compromís) assumeix l’alcaldia de Marines en compliment del pacte de govern amb el PSPV

L'Ajuntament de Marines ha formalitzat aquest cap de setmana un relleu en la seva màxima…

La Policía Nacional interviene en una guardería de Algemesí: así trataba a los niños la propietaria que ha sido detenida

La Policía Nacional ha detenido a una mujer de 55 años, propietaria de una guardería…

Líderes europeos abordan el reto demográfico y el futuro del mundo rural

Durante dos días, en Torremolinos se ha celebrado el seminario internacional con participantes de distintos…

Otras noticias

Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
Pleno de la Diputació de València.
ComarcalComunitat Valenciana

Nuevo protocolo climático en la Diputació de València: así se regulará el teletrabajo y la asistencia según la alerta

Por Toni Cuquerella
La Guàrdia Civil ha intervingut 5 terabytes en imatges.
ComarcalLa Safor

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional detiene en Alzira a un miembro de una red de extorsión sexual

Por Redacción ComarcalCV
Imatge del projecte que s'executarà en primera línia de mar de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia revoluciona la seua primera línia de platja amb el primer ‘Espai Climàtic’ contra la calor: així serà el nou passeig marítim

Por Toni Cuquerella
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?