ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia inicia els tràmits urbanístics per a obrir un nou hotel de 90 places al centre de la ciutat

L'edifici té 2.238 m² edificats i sis plantes, i l'ajuntament busca regenerar un edifici en desús i armonitzar-lo a l'entorn arquitectònic del centre històric
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 12, 2023
668 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4181 gandia hotel projecte

L’Ajuntament de Gandia ha aprovat en Junta de Govern un nou projecte d’integració urbana que farà possible transformar un edifici comercial que albergava una antiga botiga de mobles al centre de la ciutat en un hotel boutique en el cor del centre històric amb la qual cosa augmentarà l’oferta d’allotjament turístic de la ciutat.

Així, el consistori ha començat a realitzar els tràmits necessaris per a modificar el planejament actual on es troba l’edifici, que té 2.238 m² edificats i sis plantes, amb un doble objectiu: augmentar el nombre de places hoteleres per a dinamitzar l’economia i el sector turístic, i regenerar un edifici en desús i que actualment té una morfologia arquitectònica discordant amb els edificis que predominen en un entorn amb alt valor patrimonial, com és el centre històric.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha valorat positivament aquest “important primer pas per a obrir el primer hotel situat en el cor de Gandia, un tipus d’establiment molt demandat pels visitants i que prompte serà una realitat, la qual cosa ens permetrà continuar diversificant la nostra oferta, atraure nous perfils de turistes i avançar en la desestacionalització del turisme, un dels nostres grans objectius”.

“La proposta que s’està treballant, en constant col·laboració amb la iniciativa privada per a ser àgils i resolutius en les seues necessitats, suposarà també una important obra de rehabilitació en l’edifici, que es renovarà per complet, s’adequarà a l’entorn històric i, al mateix temps, reduirà el consum d’energia i serà més sostenible”, ha afegit l’alcalde.

Per part seua, la regidora de Turisme, Balbina Sendra, ha assenyalat que amb aquesta obertura, l’Ajuntament de Gandia continuarà augmentant el número i la diversitat d’establiments hotelers, que es complementarà amb la pròxima obertura de l’Eco Càmping Ohai Gandia. “Continuarem projectant i oferint als nostres visitants tot el potencial que té la ciutat de Gandia, complementant el nostre gran clima i una de les millors platges i passejos marítims del Mediterrani amb la nostra oferta cultural, patrimonial i social, i també promovent el turisme de congressos i MICE”.

A més, tal com ha destacat l’edil, “ampliar el nombre de places hoteleres, especialment en el centre, permetria disminuir l’estacionalitat del turisme en associar-lo a la cultura i el patrimoni de Gandia, el futur hotel estaria a pocs passos del Palau Ducal o la Col·legiata, la qual cosa també augmentaria la nostra capacitat com a destí per a atraure a un turisme exterior i més heterogeni, a més de repercutir en un augment del nivell de despesa i la creació de llocs de treball”. 

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Suspendido de empleo y sueldo un médico de Torrevieja por negarse a atender a decenas de pacientes con melanomas o tumores

La Sala de lo Social del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana (TSJCV)…

Alzira rep quasi 9 milions d’euros per transformar la ciutat i enfrontar riscos climàtics

L’Ajuntament d’Alzira ha rebut una assignació de 8.998.175 euros del Fons Europeu de Desenvolupament Regional…

Paiporta construirá un nuevo puente sobre el barranco del Poyo tras recibir 9 millones de fondos europeos

Paiporta dará un salto cualitativo en su movilidad y en la estrategia de reconstrucción tras…

Otras noticias

La Vuelta
DeportesEl Camp de TúriaL'Horta NordLa Hoya de Buñol - ChivaLa Safor

Puçol da el pistoletazo de salida de la 8ª etapa de la Vuelta hasta Xeraco

Por Adrián Lupiáñez
Comisaría de la Policía Nacional en Gandia.
La Safor

Detenidos tres jóvenes en Gandia por la presunta agresión sexual a una menor

Por Toni Cuquerella
CF Gandia
DeportesLa Safor

El CF Gandia s’enfrontarà a la UD Oliva en la 40ª edició del Trofeu Ciutat de Gandia

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
La Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Más frecuencias y un 30% más de plazas: así cambia el servicio de Cercanías València desde septiembre

Por Toni Cuquerella
FOTO 1 5
La Safor

Detenido un empleado de banca en Gandia por estafar 25.000 euros a una clienta de avanzada edad

Por Javier Ruiz
Aemet ha informado de la caída de más de 1.700 rayos.
Comunitat ValencianaLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'Albaida

Un severo temporal de reventones húmedos y rachas de casi 150 km/h sacude la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?