ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia incrementarà el número de taxis en servei

L'Ajuntament i Radio Taxi Gandia acorden augmentar de 27 a 34 els vehicles que estaran actius
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 27, 2023
378 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
362 gandia reunio radio taxi

Gandia incrementarà en 7 el número de taxis que tindrà en servei als seus carrers, passant així de 27 a 34 vehicles a partir de l’any 2024.

El regidor delegat de Mobilitat, Trànsit i Transport Públic, Vicent Mascarell i el president de l’Associació de Taxistes de Gandia i de la cooperativa Ràdio Taxi Gandia, Jesús Martínez, han presentat aquest dilluns l’acord al que han arribat la principal operadora de taxis del municipi i de l’Ajuntament.

Finalitzada la reunió, tant el regidor com el president de l’Associació han mantingut un encontre amb l’alcalde, José Manuel Prieto on han ultimat els detalls de la iniciativa.

El pacte engloba diversos aspectes. D’una banda, el Govern local ampliarà l’oferta de taxis que operen actualment a la ciutat. D’aquesta manera, el 2024, els 27 vehicles amb llicència que hi ha en l’actualitat al municipi passaran a ser 34, ja que s’hi afegiran 7 cotxes nous a l’oferta. Entre ells, hi haurà 5 models adaptats que se sumaran a l’únic que ja hi ha hui.

De l’altra, a partir de l’1 de juny i fins al 30 de setembre, és a dir, durant la temporada alta, la ciutat doblarà el servei amb 25 vehicles més, que se sumaran als 34 anteriors. En total, durant l’estiu hi haurà 59 taxis disponibles.

Així doncs, 3 taxis de Tavernes, 7 d’Oliva i 14 de la resta de la comarca operaran a la capital de la Safor per assegurar un servei millor i evitar que els turistes tinguen problemes a l’hora de desplaçar-se.

Martínez ha destacat que això serà possible gràcies a una prestació conjunta controlada, mitjançant la qual els taxis de les localitats escollides tindran permís per viatjar fins a Gandia i viceversa. Cal afegir que aquesta mesura també es durà a terme en altres dates puntuals com les festes de Nadal, Setmana Santa, Falles o Fira i Festes.

Per part seua, el regidor ha explicat que les dos vessants del pacte estan supeditades tant a l’aprovació de la Conselleria com a la dels municipis de la comarca. Tot i això, ha afirmat que està convençut que «ambdues parts veuran amb molt bons ulls l’acord». També ha aprofitat per a comentar que aquest pacte no sols resoldrà gran part dels problemes d’oferta i demanda que el sector té ara mateix, sinó que, a més, «permetrà crear un nínxol de mercat i ampliar l’ocupació», perquè l’Ajuntament augmentarà el nombre d’exàmens de llicències per a taxistes.

A més, el president de Ràdio Taxi Gandia ha assenyalat que «l’increment de turisme nacional i estranger després de la pandèmia ha estat un dels motius principals pels quals s’ha buscat arribar a aquest acord» i que els treballadors de la seua cooperativa són els primers que busquen «dur a terme aquest tracte just i necessari».

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

El sud de la província de València ha registrat un episodi sísmic durant la darrera…

El servicio de agua en Riba-roja alcanza un 93% de valoraciones positivas entre la ciudadanía

El servicio de agua en Riba-roja se sitúa entre los mejor valorados por la ciudadanía,…

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

La ràpida intervenció dels serveis d'emergència i les forces de seguretat va evitar una tragèdia…

Otras noticias

ES Bellreguard
La Safor

La playa, la gastronomía y la historia impulsan a Bellreguard como Municipio Turístico

Por Javier Ruiz
Acte d'homenartge a Josep Piera celebrat a Gandia.
La Safor

L’última oda de Josep Piera: el Palau Ducal s’omple de versos i records per acomiadar el poeta

Por Toni Cuquerella
xeracoaerea
La Safor

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

Por Javier Ruiz
AO0080copia
CollaLa Safor

Gandia celebra el 50 aniversario del Vía Crucis viviente en el barrio de Santa Anna

Por Pau Gómez
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
20126Tavernesplatja e1774384162944
La Safor

Tavernes de la Valldigna sigue a la espera la Declaración Ambiental para regenerar su playa tras dos meses

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?