ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia finalitza les obres de millora dels polígons Alcodar i Benieto gràcies a les ajudes de l’IVACE del 2021

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 8, 2022
141 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; el vicealcalde, Josep Alandete; la regidora delegada de polítiques Econòmiques, Indústria, Comerç i Innovació, Vicenta Ferrer; acompanyats per representants del sector empresarial han visitat els polígons d’Alcodar i Benieto-Ciutat del Transport on s’han fet treballs de millora, modernització i dotació d’infraestructures i serveis gràcies a les ajudes de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) corresponents a l’any 2021.

Segons informen fonts municipals, unes obres amb un import de 361.000 € finançades en un 60% per l’IVACE i un 40% pel consistori per augmentar la competitivitat de les dues zones industrials.

Tal i com informen les mateixes fonts, en el cas del polígon Benieto, es tracta de la quarta intervenció, després de les obres d’accés amb la carretera nacional, la millora del sistema de clavegueram, la via de sortida. L’any passat l’actuació va comptar amb un pressupost de 180.000 € per la qual cosa en els darrers quatre anys s’ha invertit més d’un milió d’euros a la zona.

Els treballs han consistit en la creació d’un carril bici i vorera de vianants al llarg del límit sud del polígon. Es tracta d’un nou carril bici de 600 metres de longitud que completa el de 400 metres executats el 2019. Paral·lelament, s’ha habilitat una nova zona verda de 700 m² ubicada al començament del principi del nou carril, i millorat les zones verdes per on discorre la nova infraestructura ciclista. A més, s’han remodelat diverses zones d’aparcament de vehicles del polígon per millorar la distribució entre turismes i vehicles pesants.
Finalment, s’ha habilitat una nova web corporativa empresarial per al conjunt d’empreses del polígon Benieto.

Pel que fa al polígon Alcodar, on s’han invertit 181.000 €, la principal actuació ha estat l’adequació de l’actual ramal d’eixida cap a la carretera de València per millorar la seguretat.
També s’ha habilitat una zona verda al costat de l’aparcament de camions, creat a l’actuació del 2019 a més d’introduir millores a les zones verdes i el recorregut bio saludable de l’àmbit d’accés al polígon (entre la plaça de la Llum i la rotonda de la carretera de València), amb l’execució d’una franja per a vianants al costat del carril bici existent.

Finalment, s’ha millorat la identificació dels carrers i les indústries mitjançant la disposició d’un gran panell centralitzat a la plaça de la Llum.

Després de la visita, José Manuel Prieto ha incidit que la línia de les diverses actuacions dutes a terme els darrers anys impliquen millorar els serveis, la confortabilitat i l’accessibilitat per tal de millorar la competitivitat dels polígons. «Millorar els nostres polígons és millorar la competitivitat de les empreses que hi desenvolupen la seua feina, ja que es creen noves oportunitats i aconseguim que hi acudisquen noves empreses amb l’impacte positiu que això té en la generació de riquesa i ocupació».
L’alcalde s’ha reafirmat en l’interés de l’executiu per continuar presentant-se a aquest tipus d’ajuts amb projectes consensuats amb els empresaris dels polígons afectats.

Josep Alandete va voler incidir que les actuacions segueixen la línia d’anys anteriors. «Millorar la nostra estructura productiva i econòmica és possible gràcies a aquests ajuts de l’IVACE» i va destacar que «totes les actuacions compten amb el suport dels empresaris i ja hem començat amb les reunions per acordar les actuacions que presentarem a les noves convocatòries».

Finalment, Vicenta Ferrer ha explicat que «el nostre objectiu és obtindre la millor qualificació que atorga la nova normativa de la Conselleria d’Economia. Totes les actuacions han suposat un valor afegit a les nostres zones industrials. La línia de treball és clara i continuarem apostant per les nostres zones industrials».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Morella renueva la entrada por el portal de Sant Miquel con una inversión de 201.000 euros

El Ayuntamiento de Morella ha finalizado los trabajos de mejora en la entrada principal del…

Otras noticias

Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?