ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia comptarà amb el servei de motos elèctriques compartides d’Acciona

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 7, 2021
222 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Gandia ha informat que Acciona ofereix des d’aquesta setmana a la capital de la Safor el seu servei de ‘motosharing’, amb una flota de 180 motos elèctriques d’ús compartit les 24 hores del dia. Aquesta iniciativa consolida la bona acollida que va tenir l’experiència de les temporades estiuenca de 2019 i 2020.

El servei s’ha presentat en una roda de premsa celebrada al Moll dels Borja en què ha participat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell, que ha estat acompanyat per Jorge Conde, director d’expansió del servei de mobilitat d’Acciona.

Vicent Mascarell ha agraït Acciona la seua aposta per Gandia, ja que «ens aporta aquest servei que ens és útil per millorar la connexió Gandia-platja amb un servei sostenible, equilibrat i diferent. Aquest tipus de mobilitat és el futur, ja s’ha consolidat a les ciutats més grans d’Europa i en algunes de les capitals de província més importants d’Espanya. En aquest sentit, que s’estiga prestant aquest servei a Gandia dóna una idea de la rellevància que Gandia ja té com a destinació turística de referència. Ara tenim una excusa més per vindre a Gandia i moure’ns per la nostra ciutat d’una manera senzilla, econòmica i sostenible».
Finalment, Mascarell ha informat que les persones que es donen d’alta en el servei, poden acudir a les tourist Info de la platja on se’ls farà entrega d’un obsequi.

Per la seua banda, Juanjo Conde, gerent de desenvolupament d’Acciona Mobility, ha assenyalat en la seua intervenció que «estar en llocs com Gandia per a nosaltres és un orgull i fer-ho per tercer any consecutiu encara més» i ha afegit que «sectors com el turisme i la mobilitat hem estat molt afectats per la pandèmia, però hem de seguir treballant per recuperar i implantar la normalitat de serveis com el que hui presentem. Serveis que són 100% sostenibles, que estan al servei del ciutadà, i que esperem que siguen copiats per altres municipis seguint l’exemple de Gandia».

Conde també va voler destacar en la seua intervenció que «Acciona ha implantat un protocol d’higienització diària de les motos, desenvolupat d’acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries. La flota està equipada amb tovalloletes per a la neteja de zones de contacte com el manillar, ‘ret’ un sol ús per al casc i un gel hidroalcohòlic que s’aplicarà a les mans abans i després de l’ús del servei. A més, l’APP inclou recomanacions d’autoprotecció i higiene, i es realitzaran campanyes informatives per al seu bon ús».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

La Setmana Santa de Sagunt es podria quedar sense el segell d’Interés Turístic Nacional per discriminació de les dones

La Setmana Santa de Sagunt, una de les celebracions religioses més antigues i arrelades de…

Marte cumple 13 años

La feria de arte contemporáneo MARTE Castellón anuncia las fechas de su decimotercera edición, que…

El Teatre Talía estrena en Valencia ‘Lázaro 3.0’, un clásico español ‘aggiornado’ e inclusivo

El próximo 13 de marzo a las 20:00 horas, el Teatre Talía sube a escena…

Otras noticias

Junta de Govern de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Luz verde a los 52 millones del Gobierno para reparar el alcantarillado de Paiporta afectado por la DANA

Por Toni Cuquerella
Santuario de Santa María Magdalena de Novelda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Novelda invertirá 330.000 euros para salvar su joya modernista: los riesgos del Santuario de Santa María Magdalena

Por Toni Cuquerella
Nou vehicle nodrissa de Cullera.
Comarcal

Així és el nou vehicle polivalent de Cullera: 15.000 litres per a netejar carrers i apagar focs

Por Toni Cuquerella
Ajuntament d'Ontinyent.
Comarcal

Ontinyent rebutja en bloc la violència transfòbica després de la detenció de 14 joves per assetjament i agressions

Por Toni Cuquerella
Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
Pleno de la Diputació de València.
ComarcalComunitat Valenciana

Nuevo protocolo climático en la Diputació de València: así se regulará el teletrabajo y la asistencia según la alerta

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?