ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia comptarà amb el servei de motos elèctriques compartides d’Acciona

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 7, 2021
264 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Gandia ha informat que Acciona ofereix des d’aquesta setmana a la capital de la Safor el seu servei de ‘motosharing’, amb una flota de 180 motos elèctriques d’ús compartit les 24 hores del dia. Aquesta iniciativa consolida la bona acollida que va tenir l’experiència de les temporades estiuenca de 2019 i 2020.

El servei s’ha presentat en una roda de premsa celebrada al Moll dels Borja en què ha participat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell, que ha estat acompanyat per Jorge Conde, director d’expansió del servei de mobilitat d’Acciona.

Vicent Mascarell ha agraït Acciona la seua aposta per Gandia, ja que «ens aporta aquest servei que ens és útil per millorar la connexió Gandia-platja amb un servei sostenible, equilibrat i diferent. Aquest tipus de mobilitat és el futur, ja s’ha consolidat a les ciutats més grans d’Europa i en algunes de les capitals de província més importants d’Espanya. En aquest sentit, que s’estiga prestant aquest servei a Gandia dóna una idea de la rellevància que Gandia ja té com a destinació turística de referència. Ara tenim una excusa més per vindre a Gandia i moure’ns per la nostra ciutat d’una manera senzilla, econòmica i sostenible».
Finalment, Mascarell ha informat que les persones que es donen d’alta en el servei, poden acudir a les tourist Info de la platja on se’ls farà entrega d’un obsequi.

Per la seua banda, Juanjo Conde, gerent de desenvolupament d’Acciona Mobility, ha assenyalat en la seua intervenció que «estar en llocs com Gandia per a nosaltres és un orgull i fer-ho per tercer any consecutiu encara més» i ha afegit que «sectors com el turisme i la mobilitat hem estat molt afectats per la pandèmia, però hem de seguir treballant per recuperar i implantar la normalitat de serveis com el que hui presentem. Serveis que són 100% sostenibles, que estan al servei del ciutadà, i que esperem que siguen copiats per altres municipis seguint l’exemple de Gandia».

Conde també va voler destacar en la seua intervenció que «Acciona ha implantat un protocol d’higienització diària de les motos, desenvolupat d’acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries. La flota està equipada amb tovalloletes per a la neteja de zones de contacte com el manillar, ‘ret’ un sol ús per al casc i un gel hidroalcohòlic que s’aplicarà a les mans abans i després de l’ús del servei. A més, l’APP inclou recomanacions d’autoprotecció i higiene, i es realitzaran campanyes informatives per al seu bon ús».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Picanya acogerá dos centros pioneros en salud mental

La Generalitat Valenciana ha adjudicado las obras de rehabilitación de la Alquería del Moret, en…

El centro de salud de La Coma reabrirá el 7 de abril con un refuerzo integral de seguridad

El centro de salud de La Coma, en Paterna, reabrirá sus puertas el próximo 7…

La Generalitat invierte 5,8 millones en el barranco de l’Horteta en Torrent para prevenir inundaciones

La Generalitat Valenciana avanza en las obras de encauzamiento del barranco de l’Horteta a su…

Otras noticias

Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
Reunión de la ministra de Igualdad con el colectivo Semana Santa Inclusiva.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Gobierno llevará ante la Fiscalía el veto a las mujeres en la Cofradía de la Purísima Sangre de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Pleno municipal de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta aprueba por unanimidad una línea de ayudas extraordinarias para reparar ascensores dañados por la dana

Por Toni Cuquerella
Un agent en el complex 'l'Alemany' de Sagunt, on es va produir l'homicidi.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Centro histórico de Villena.
ComarcalL'Alt Vinalopó

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

Por Toni Cuquerella
CallesCompostaje2
ComarcalLa Serranía

La Diputación invertirá 1,8 millones para ampliar la planta de compostaje en Calles

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?