ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia amplia la xarxa municipal Wifi

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 4, 2021
343 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Gandia ha anunciat que gràcies a la participació en el projecte WIFI4EU i la recepció d’una subvenció procedent de fons europeus a què va optar el consistori, la ciutat continuarà ampliant la seua xarxa wifi municipal.

Així ho han explicat en roda de premsa l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; i l’edil responsable de Govern Interior i Coordinació Administrativa Nacho Arnau.

Tal com ha informat la primera autoritat municipal, encara que a la memòria inicial del projecte es contemplava la instal·lació de 10 punts d’accés wifi, l’empresa que va resultar adjudicatària va proposar ampliar aquesta oferta fins a 20 punts (ja es troben en funcionament), el doble del previst inicialment, apunten des del consistori. Cadascun d’aquests punts d’accés, seguint les condicions del projecte WIFI4EU, ofereix connexió a Internet d’un mínim de 30 Megues de descàrrega, totalment gratuïta.

Pel que fa a la inversió realitzada, l’alcalde va informar que el pressupost d’aquest projecte és de 29.277,16 euros.
La subvenció procedent de fons europeus era de 15.000 euros i l’ajuntament de Gandia va afegir 5.000 euros més per millorar les condicions de la instal·lació i ampliar els punts de connexió wifi. A més d’aquesta quantitat, el consistori abonarà anualment 1.399 euros per garantir el manteniment del servei fins a finals del 2024, amb possibilitat de prorrogar-lo dos anys més, informen les mateixes fonts.

«Internet no és un passatemps. Ens ho ha demostrat la pandèmia. És una eina de treball, és una via d’aprenentatge, també és una manera d’apropar les administracions públiques a la ciutadania i facilitar-los els tràmits administratius. Per tant, ha de ser un dret. Potser no és l’internet més potent, però sí que és el més accessible als ciutadans. Abans com a regidor de Modernització i ara com a alcalde, seguiré treballant per garantir l’accés de totes les persones a Internet i evitar la bretxa digital» va declarar José Manuel Prieto qui va reafirmar el compromís del govern municipal per «seguir fent passos ferms per ser una millor ciutat. No podem perdre cap oportunitat per estar a l’avantguarda de les noves tecnologies, per innovar i situar la nostra ciutat com a destinació intel·ligent».

Per la seua banda, Nacho Arnau va afirmar que «internet és un dret que permet accedir a la informació i una manera de relacionar-se amb les persones i les administracions. La pandèmia ens va ensenyar que gràcies a internet es pot eixir millor de les situacions encara que siguen complicades».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

La vicepresidenta de la Diputació d’Ens Uneix, reprovada per «caciquisme i clientelisme» en una moció del PSPV amb suport de Compromís i l’abstenció de Vox

El Plenari de la Diputació de València ha viscut una jornada de profunda tensió política…

Polémica con el nuevo decreto de ‘bous al carrer’: los veterinarios alertan que no garantiza el bienestar animal

El nuevo decreto regulador de los bous al carrer en la Comunitat Valenciana arranca con…

Llíria estrena «Esport al Parc», actividad física gratuita en julio

El Ayuntamiento de Llíria lanza en julio el programa "Esport al parc", que ofrecerá actividades…

Otras noticias

alphacob1
Comarcal

Detenidos dos hombres por robar 2.000 kilos de cobre en pueblos de Alicante y València

Por Pau Gómez
Junta Local de Seguridad de Aldaia
Comarcal

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Por Toni Cuquerella
sosrequena
Comarcal

Alerta en Requena por la desaparición de un hombre de 45 años

Por Javier Ruiz
Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?