9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Comarcal
Comarcal

Gandia acull el primer encontre de pintors amb «Art al carrer»

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:12 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado junio 7, 2022
391 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El passeig de les Germanies de Gandia acollirà aquest dissabte, 11 de juny, el primer encontre de pintors amb la iniciativa «Art al carrer». Tal i com han anunciat el regidor de Cultura, Nahuel González; i la presidenta de l’associació organitzadora, Ulls de Mussol, Liliana Hernández; aquesta trobada agruparà una mostra d’obres completes, així com la realització de pintures en el mateix passeig, concretament enfront de la Casa de la Cultura, de 10 h a 19 h.

La jornada serà gratuïta i participaran membres del col·lectiu Ulls de Mussol i d’altres associacions. «La iniciativa naix de les connexions que tenim amb els pintors i les pintores plàstiques representades per Ulls de mussol. Es tracta d’una col·laboració necessària que, per fi, es fa a Gandia», ha destacat González.

D’altra banda, segons ha comentat Hernández, també participaran col·lectius de Benigànim de la mà d’Isabel Sanjuan; el grup Font d’art d’Ontinyent; el grup Pinzellades d’Oliva a través d’Ángeles Gregori; i també estudiants del Batxiller Artístic de Gandia.

L’objectiu de la iniciativa, ha explicat el regidor, és que «la ciutadania puga valorar el gran treball que fan aquests artistes de la ciutat» i, a més, també aconsegueix «dinamitzar el Centre Històric oferint una activitat que no genera cap tipus de soroll». En aquesta línia, la presidenta de l’associació ha ressaltat que en aquest tipus de trobades la gent s’interessa molt pel procés de realització d’un quadre i se solen parar a observar-lo.

Finalment, l’edil de Cultura ha aprofitat per recordar la bossa d’artistes locals de la ciutat i la importància que té el fet que cada vegada se sumen més components per tal que puguen participar en iniciatives com la d’Art al carrer. «Gandia té molt bones sales d’exposició, però l’art al carrer té una força molt important. Espere que siga la primera trobada de moltes i puga consolidar-se de cara als pròxims anys», ha desitjat la presidenta d’Ulls de Mussol. D’aquesta manera, aquest dissabte, ha conclòs González, es marca «l’inici d’un camí que s’ha de fer conjuntament amb els pintors i les pintores de la ciutat».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

València inaugura l’edició de 2026 de les jornades internacionals sobre mecenatge i art contemporani

València serà l'epicentre del mercat i la conservació artística els pròxims 16 i 17 d'octubre.…

Quart de Poblet rinde homenaje a los 14 vecinos fusilados por el franquismo con la escultura ‘El Pes de la Memòria’

La plaza Valldecabres de Quart de Poblet cuenta desde este 6 de octubre de 2026…

Burjassot celebra el 9 d’Octubre en la Casa de Cultura con juegos tradicionales y calderas de «arròs amb fesols i naps»

El Ayuntamiento de Burjassot, a través de la Concejalía de Fiestas y con la organización…

Otras noticias

Imatge de l'acte celebrat al saló de plens de l'Ajuntament de Gandia.
La Safor

Gandia celebra el VI Acte Cívic amb reconeixements a Ximo Rovira, el Club de Pesca i el Club Natació i Esports

Por Toni Cuquerella
Trabajadora en un almacén.
La Safor

El paro en la comarca de la Safor repunta un 1,8% en septiembre con los incrementos de Gandia y Oliva

Por Toni Cuquerella
Vista aèria de la plaça de l’Ajuntament de València plena de gent, amb el desplegament tècnic d’À Punt
Comunitat Valenciana

À Punt segueix en directe el 9 d’Octubre amb més de 20 càmeres, dos drons i un documental sobre Jaume I

Por Javier Ruiz
Presentación de la Mocadorà de Gandia con dulces de mazapán y pañuelos sobre la mesa
La SaforValencia

La Mocadorà vuelve a Gandia del 6 al 9 de octubre con talleres de mazapán a beneficio del Preventori

Por Javier Ruiz
Ximo Rovira.
La Safor

Gandia premia el talent i la trajectòria de Ximo Rovira, la Federació de Falles i entitats locals en el VI Acte Cívic

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'acte d'homenatge del CVC a Josep Piera.
La Safor

Així ha sigut l’homenatge a Josep Piera: el Consell Valencià de Cultura recorda el llegat i la figura del poeta de Beniopa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV

Editado por

Auditado por

Miembro fundador de

  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?