ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Els comerços de Gandia van repartir al 2024 tiquets de pàrquing per valor de 68.934 euros

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 20, 2025
490 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
9014 ao 8460 copia

El regidor responsable dels aparcaments municipals, Salvador Gregori, i la regidora delegada de Comerç i Consum, Elena Moncho, han comparegut hui per a fer un balanç del funcionament dels aparcaments municipals del Serpis i Prado durant l’any passat.

Per a dur-lo a terme, han tingut en compte els descomptes que s’apliquen als clients que fan les compres en els comerços de la ciutat que s’han sumat a la iniciativa. Abans de donar les dades, l’edil ha recordat que no cal ser del Centre Històric o del Raval ni tindre un negoci relacionat amb la moda o l’hostaleria per a oferir aquest servei, de manera que qualsevol classe de comerç es pot sumar a la iniciativa per a millorar el servei que presta als seus clients.

Per aquesta raó, Moncho ha animat els comerços de tota classe i de totes les zones de la localitat, incloent el Grau i la platja, a tindre «un detall amb els seus clients» unint-se a aquest projecte. «Esperem que cada vegada siguen més els comerços que sol·liciten la seua incorporació, ja que els permet donar un servei molt important a un preu molt competitiu«.

Pel que fa a les xifres, en total, els establiments van fer 25.567 accions comercials que van suposar el descompte de 68.934,45 euros als seus clients. Dins d’aquest número, 6.603 tiquets van ser per valor d’una hora; 9.309 van ser per valor de dues; 3.898 van ser rebaixes de tres hores, i 5.757 van tindre el valor de quatre hores.

Tal com ha explicat el regidor, quan un comerç dona un descompte de 60 minuts, la meitat del valor la paga l’Ajuntament. El mateix passa amb la resta de modalitats, en les quals el consistori sempre s’encarrega de finançar una de les dues, tres o quatre hores oferides. Es tracta d’una de les mesures que s’aplica dins de l’estratègia que aposta per donar suport al comerç local.

«Estem contents perquè, en 2024, hi va haver un 10,8% més de lliuraments de descomptes que en 2023 i les hores descomptades van augmentar un 6% fins a arribar a les 56.597 hores, cosa que significa que aquest servei és cada vegada més notori, es consolida i ajuda el xicotet comerç a consolidar-se com una proposta de proximitat i comoditat», ha assenyalat Gregori, qui ha recordat que els negocis interessats es poden adherir en la cooperativa del Centre Històric i que no és necessari formar part de l’associació per a gaudir dels avantatges que suposa.

Per la seua part, Moncho ha informat que hi ha hagut un total de 90 comerços adherits a aquesta campanya. «Amb aquesta mesura facilitem l’accessibilitat als negocis i que els clients tinguen un lloc on estacionar sense cap problema i amb tota seguretat». «Seguirem en aquesta línia i esperem que cada vegada siguen més els negocis que se sumen a la mesura«.

Durant la roda de premsa també s’ha informat dels 25 comerços o empreses que més tiquets han facilitat als seus usuaris com a forma de fidelització i per a atraure nous clients.

 

Tags: admin Gandia

Lo + leído

La Generalitat blinda el agua de Sagunt: una inversión de 50 millones en la depuradora garantizará el futuro de la factoría PowerCo

La Generalitat Valenciana da un impulso definitivo a una de las infraestructuras hidráulicas más ambiciosas…

Més de 9 milions d’euros: Xàtiva tanca l’acord definitiu per a començar les obres del Centre Raimon a Santa Clara

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas de gegant per al seu futur patrimonial i…

Veolia invierte más de 500.000 euros para reforzar la inspección y limpieza de la red de alcantarillado de Aldaia, Picanya y Beniparrell

Veolia ha puesto en marcha tres campañas extraordinarias de inspección y limpieza de los colectores…

Otras noticias

La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
olivamarihuanavalenciaeditadaFOTO5
La Safor

La Guardia Civil desmantela dos plantaciones de marihuana en Oliva

Por Pau Gómez
AO6147copia
CollaLa Safor

Gandia prepara una completa programación para la Nit de Sant Joan 2026

Por Pau Gómez
Imatge de l'acte celebrat a Gandia.
La Safor

Història i memòria a Gandia: identifiquen i entreguen les restes de les primeres quatre víctimes del franquisme de les fosses comunes

Por Toni Cuquerella
Membres de Protecció Civil de Gandia.
La Safor

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

Por Toni Cuquerella
260604 CONCENTRACIO CENTRE DE DIA 1
La Safor

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?