ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

El Mediterránea Festival es trasllada de Tavernes de la Valldigna a Gandia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 22, 2022
224 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

El consistori valler afirma que la localitat no acollirà el festival «degut a les altes pretensions econòmiques i d’infraestructures que sol·licitava l’empresa promotora»

El Festival Mediterrània deixarà Tavernes de la Valldigna en 2023, però es mantindrà a la comarca de la Safor. Gandia serà el lloc on se celebrarà el festival musical d’estiu el cap de setmana del 18 i 19 d’agost, al Parc de la Festa.

El festival ja ha posat a la venda els primers abonaments i ha informat de les primeres actuacions confirmades, que seran Antònia Font, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, La Fúmiga, Raule, Bjones, Els amics dels arts i Maren.

La direcció del festival explica, en un comunicat, que el canvi d’ubicació obeeix «a la circumstància d’haver de veure’s obligats a canviar de nou, i per tercera vegada, d’espai físic per a la celebració». Agraeix a l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna i a la seua població pel gran acolliment que han tingut en aquestes últimes edicions i afirma que «mai és fàcil deixar arrere llocs que han sigut part de la teua vida». A més, en els pròxims mesos s’anirà descobrint la resta del cartell.

Trencament per les «pretensions econòmiques i d’infraestructures»

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ha informat per la seua banda que no ha arribat amb un acord amb la promotora «vetlant per l’interés general de la població» degut «a les altes pretensions econòmiques i d’infraestructures que sol·licitava l’empresa promotora per a celebrar-lo en Tavernes».

El regidor de Festivals, Josep Llàcer, assenyala que “durant setmanes hem fet tot el possible per a intentar rebaixar les pretensions, ja que vist l’èxit de les anteriors edicions, Tavernes és la millor opció per a celebrar el festival. Seguirem treballant en promoure nous festivals durant l’estiu, perquè Tavernes és garantia d’èxit i creixement per als festivals com s’ha pogut comprovar amb el propi Mediterránea o el Festivern”.

Tags: Gandia

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

01OrquestaRequena41RobertoPoveda
CulturarteRequena - Utiel

La Orquesta Filarmónica de Requena celebra su vigésimo aniversario con diez conciertos

Por Pau Gómez
Rosa Santos GaleríaPROYECTO DE ARTISTA _ Marina Glez. Guerreiro
CulturarteValencia ciudad

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Por Javier Ruiz
WhatsApp Image 2026 02 18 at 17.06.16 2
Culturarte

Ana Císcar explora la tensión entre imagen y realidad en Jorge López Galería con “Meditaciones sobre las distancias infinitas”

Por Javier Ruiz
1540620670755
Culturarte

Galeristas y artistas intensifican su movilización para reclamar un IVA cultural equiparable al europeo

Por Javier Ruiz
1 11 e1771327210429
CulturarteL' Horta Sud

El Festival Brassurround llega a Torrent con Spanish Brass y Balkan Paradise Orchestra

Por Pau Gómez
05 Festival Orquestres 1 1 768x512 1
CulturarteEl Camp de Túria

Llíria acoge el Festival de Orquestas ‘City of Music’ con seis formaciones valencianas

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?