ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Turismo

El futur càmping de luxe triplicarà el número de places campistes a Gandia fins arribar fins quasi les 4.000

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 13, 2023
461 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament de Gandia anuncia una «ambiciosa campanya de comunicació i participació en fires internacionals amb la finalitat de posar en valor els càmpings de la ciutat»

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, acompanyat de Juana Peiró, propietària del càmping l’Alqueria, ha comparegut aquest matí en roda de premsa per anunciar que Gandia posarà en marxa durant els pròxims mesos una «ambiciosa campanya de comunicació i participació en fires internacionals amb la finalitat de posar en valor els càmpings de la ciutat». D’aquesta manera, s’aconseguiria atreure un públic principalment estranger, principalment europeu.

Tal com ha explicat Mascarell, «des de fa anys intentem des del departament augmentar la quantitat de persones que ens visiten i després de la pandèmia el sector del càmping ha patit un increment notable del 13%». «Les 1.300 places que tenim actualment arribaran gairebé a les 4.000 quan l’eco resort estiga en marxa. Aquesta xifra ens convertirà en una de les principals potències al sector a la província de València en un parell d’anys».

Aquest ‘glamping’ (Càmping glamurós) a Gandia, comptarà amb una superfície total de 188.707 metres quadrats i amb una capacitat màxima per a 2.591 persones. Aquesta inversió, que s’ha estimat en 9,5 milions d’euros

Sobre l’estratègia que s’ha acordat amb els càmpings, Mascarell ha detallat que es posaran en marxa accions de màrqueting i es buscarà millorar el posicionament amb la participació en fires de Turisme especialitzades com la celebrada la setmana passada a Alacant, o les pròximes a celebrar en Utrecht o Birmingham, Berlín, entre d’altres.

Per la seua banda, Juana Peiró ha agraït la col·laboració de la institució. Els càmpings s’han posat de moda i ajuden a diversificar l’oferta de la ciutat. És un turisme molt internacional. Ara mateix és predominantment procedent d’Holanda, Alemanya i França, encara que també tenim anglesos» «Esperem que amb aquestes accions i la participació a les Fira aconseguim assentar aquesta oferta».

Un altre aspecte que ha destacat Peiró ha estat que els propietaris de càmpings de la ciutat ja estan treballant a crear una associació que els represente «per poder millorar la interlocució amb administracions superiors».

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

El Govern municipal de Gandia ha dit "prou". L'executiu local ha impulsat una declaració institucional…

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Després d’anys d’espera i de superar diversos obstacles administratius, les obres de rehabilitació integral del…

¿Viajas al Campus de Burjassot? La UV lanza un plan de coche compartido que paga a los conductores hasta 200 euros al mes

El Campus de Burjassot-Paterna se ha consolidado como un referente de la movilidad sostenible en…

Otras noticias

MERCADER TOTE 2048x1365 1
Requena - UtielTurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Tardeos, catas y maridajes: así será URbanitas del Vino 2026 en Valencia

Por Javier Ruiz
1653 estand comunidad valenciana en fitur 2023 foto tourinews
Turismo

Treinta y cuatro medios de AMDComVal acuden a Fitur para cubrir la oferta turística de la Comunitat

Por admin
Keik
TurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Las mejores propuestas de queso en Valencia para celebrar el Día Mundial del Queso

Por Pau Gómez
image001
EconomíaTurismoValencia ciudad

Valencia, destino empresarial en 2026

Por Javier Ruiz
phpGcBmiH69145f5e52d9e
Turismo

Cruceros 2026: las rutas más esperadas del próximo año

Por Javier Ruiz
boat 8002718 1280
Turismo

Viajar a Argelia en ferry desde la Comunitat Valenciana: una opción cómoda y cada vez más demandada

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?