ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Així serà el nou ‘hotel boutique’ en primera línia de la platja de Gandia en el que s’invertiran 7 milions d’euros

El complex estarà ubicat a la zona de la Ducal i incrementarà les places hoteleres de la ciutat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 20, 2024
515 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
5266 gandia hotel boutique projecte

Gandia disposarà d’un nou ‘hotel boutique’ a la platja de Gandia, concretament a la zona de la Ducal. Així ho ha anunciat l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, en una roda de premsa on ha estat acompanyat per la regidora delegada de Turisme, Balbina Sendra; el regidor d’Urbanisme, Vicent Mascarell; l’edil responsable d’Inversions, Salvador Gregori, i els arquitectes responsables del projecte, Roberto Moratal i Adrián Ferrer.

Tal com ha explicat Prieto, la previsió és que els treballs, valorats en set milions d’euros, s’inicien al setembre i que l’obertura siga a l’estiu del 2025. «És una notícia molt bona per a la ciutat. Gandia és la millor ciutat per viure, i el millor lloc per visitar i per invertir», ha declarat Prieto, qui ha remarcat el canvi del model turístic dut a terme els darrers anys basat en la qualitat.

Sobre aquesta nova iniciativa empresarial que s’assentarà a la platja, l’alcalde ha afirmat que «encaixa perfectament amb la nostra clara aposta per un turisme de qualitat i sostenible», i ha explicat que l’hotel s’integrarà perfectament a l’entorn, ja que es desenvoluparà tot a planta baixa, a sòl urbà consolidat (és a dir, no es consumeix terreny nou) i sense modificar la volumetria existent, mantenint l’estructura i la coberta actuals sense realitzar cap classe d’ampliació.

A més, es tracta d’una construcció sostenible que rehabilitarà un edifici obsolet per refer-lo d’acord amb paràmetres de reducció de CO₂, accessibilitat universal i introduint la perspectiva de gènere a l’edifici i a l’espai públic adjacent, alhora que s’aposta per la innovació amb un sistema de telecomunicacions i domòtica de darrera generació.

Pel que fa als beneficis que reportarà, la primera autoritat ha destacat que augmentaran les 6.200 places hoteleres actuals gràcies a 40 habitacions que disposaran de 100 noves places. Aquesta nova infraestructura hotelera suposarà un revulsiu per al turisme de qualitat de la platja i augmentarà el prestigi de la nostra destinació alhora que ajudarà a la desestacionalització, ja que la intenció dels propietaris és que estiga obert tot l’any. Pel que fa al personal, s’estima la creació de 25 llocs de treball directes i 50 d’indirectes.

L’alcalde ha aprofitat la seua intervenció per a posar en valor la col·laboració publicoprivada com a eina que beneficia la societat. «L’Ajuntament ha acompanyat l’empresa des del primer moment per fer realitat el projecte accelerant els procediments i col·laborant en tot el que és necessari. Donem seguretat econòmica i jurídica als possibles inversors. I estem demostrant que Gandia és una ciutat atractiva per invertir. Cada vegada més empreses estan interessant-se a implantar-se o créixer a la nostra ciutat. I nosaltres fem tot el possible per facilitar-los les coses», ha afirmat.

Finalment, l’alcalde ha volgut destacar l’esforç municipal per millorar l’entorn urbà per tal de continuar atraient inversions i ha esmentat les obres d’humanització del carrer Navegant, la posada en servei de zones verdes, vials, aparcaments i carril bici al sector d’equipaments, a més de millorar el manteniment de la platja, amb les 457 lluminàries situades al Passeig Marítim, fent-ho amb criteris de sostenibilitat, i incrementant recursos per a la neteja i manteniment de parcs i jardins.

Per part seua, Roberto Moratal ha afirmat que la transformació de l’interior de l’edifici existent «no implicarà canvi de volumetria i mantindrà la tipologia del conjunt. Creiem que per fi hem pogut encaixar el projecte, sense perjudicis i amb un benefici de conjunt per a tota la ciutat».

Respecte a l’edifici, ha afirmat que disposarà de servei de cafeteria davant del mar. A la planta soterrani existent, on abans s’allotjava la discoteca Coco Loco, s’ubicaran els serveis comuns d’ús de l’hotel, aparcament i cambres d’instal·lacions, que aconseguiran donar peu a un complex hoteler de qualitat, amb disseny i estudi d’interiorisme d’acord amb el complex.

Pel que fa als valors de sostenibilitat, l’arquitecte ha explicat que es faran servir materials amb Declaració Ambiental de Producte i que es treballarà en l’eficiència energètica mitjançant l’ús d’un sistema d’aïllament exterior, aïllaments de cobertes i fusteries de baixa transmitància que asseguraran una qualificació energètica tipus ‘A’ que es veurà beneficiada de la instal·lació de sistemes de control d’il·luminació domotitzat, aerotèrmia i generació d’energia renovable.

Per acabar, Moratal ha volgut agrair a l’alcalde de Gandia «el suport a aquestes propostes que dinamitzen la ciutat. Un suport que volem tindre per part de tots els representants del municipi».

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Del tecnonacionalisme al ‘feixisme fòssil’: la Universitat de València desmunta les ideologies que frenen el canvi climàtic

Una investigació internacional pionera ha aconseguit traçar, per primera vegada, un mapa conceptual que vincula…

Coque Malla, Estrella Morente y Sandra Monfort lideran el cartel musical de Sagunt a Escena 2026

La música se convertirá en el eje vertebrador de la 43ª edición de Sagunt a…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el jueves 23 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el jueves 23 de julio indica temperaturas extremas con…

Otras noticias

Presentació del Pla de Residus de Gandia.
La Safor

Gandia diu adeu al model antic de residus: el pla a 10 anys que transformarà per complet els carrers de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Un dels exemplars d'àguila pescadora.
La Marina AltaLa Safor

El viatge de 2.700 quilòmetres per a salvar l’àguila pescadora en el Marjal de Pego-Oliva

Por Toni Cuquerella
Aparcamiento en Gandía.
La Safor

Gandia invierte 114.000 euros en el Grau para sumar 170 plazas de aparcamiento y zonas verdes en la avenida del Port

Por Adrián Lupiáñez
Gandia mundial espanya
La Safor

Gandia instal·larà 7 pantalles gegants per a seguir la final del Mundial de futbol entre Espanya i l’Argentina

Por Adrián Lupiáñez
Joan Francesc Mira.
La Safor

L’escriptor Joan Francesc Mira, Premi Roís de Corella 2026: homenatge de Gandia a una llegenda viva de les lletres valencianes

Por Toni Cuquerella
Hospital Francesc de Borja de Gandia.
La Safor

Quatre detinguts en el cas del robatori d’una bebé a l’hospital de Gandia

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?