ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Ajuntament de Fontanars dels Alforins liquida l’exercici 2021 amb un resultat favorable de 244.395,12 €

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 4, 2022
278 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

El romanent de tresoreria arriba a 1.238.156.53 €, 207.847,72 € més que al 2020

L’Ajuntament de Fontanars dels Alforins ha liquidat l’exercici 2021 amb un balanç de 244.395,12 euros a favor. A banda, el romanent de tresoreria total per a despeses generals de l’Ajuntament se situa en 1.238.156.53 €, 207.847,72 € més que al 2020.

Des de l’executiu municipal s’afirma que «la bona situació de l’Ajuntament es visible en aspectes que afecten al dia a dia del poble, especialment en el plànol educatiu, cultural, benestar social i també en la millora de les infraestructures de camins, a la xarxa d’aigua potable, a l’enllumenat públic i també a les actuacions dels espais municipals (reformes de l’Ajuntament, recuperació del Jardí de la Biblioteca, creació de la ludoteca, etc)».

A més, també afegeixen que «ha permès abaixades de taxes i impostos, tant directes com indirectes i taxes públiques. Per aquest 2022 i, amb la intenció de recolzar i fomentar l’activitat econòmica local i de les famílies, l’Ajuntament mantindrà la rebaixa de la quantitat cobrada d’IBI urbà i rústic, a més de l’impost d’obres i construccions, amb les diferents bonificacions dels mateixos».

“Malgrat la situació adversa de pandèmia que encara patim i l’increment dels costos energètics que dificulta la tornada a la normalitat, aquest bon estat financer servirà per donar resposta a les necessitats presents i futures del veïnat de Fontanars dels Alforins estos últims mesos de legislatura”, afirma l’alcalde Julio Biosca (Compromís).

«L’excel·lent estabilitat financera és fruit del treball constant, seriós i responsable de l’equip de Govern, que ha comptat amb el suport dels representants del partit de l’oposició als quals agraeixen aquesta col·laboració que sense dubte suma en benefici del poble en general».

Tags: Fontanars dels Alforins

Lo + leído

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

El Ayuntamiento de Villena ha activado una ambiciosa estrategia de regeneración urbana destinada a revitalizar…

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

La Guàrdia Civil ha arrestat cinc persones a les localitats de Paterna, Burjassot i Benicarló…

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

La Diputació de València ha fet un pas decisiu per a resoldre les deficiències hídriques…

Otras noticias

parkingavdalbaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia amb 125 noves places d’aparcament prop de Martínez Valls

Por Pau Gómez
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?